Thailand, hvor få tak i naturlige ting til akvariet? (side 2)

Snakker vi Baht eller norske kroner her nå?
Differansen ligger nemlig på litt over 5 for tiden, så 10NOK er samme som 50 BTH ++.

Mopedleie koster ca 2500-3500,- BTH i mnd.
Atv aner jeg ikke, er et sted på veien til Jomtien som har dem har jeg sett, men har ikke spurt om priser ennå, rett og slett fordi jeg vil ha en anelse på hva jeg kan forvente meg av priser.
De tror jeg bare er for leie.

Jeg vil ha noe som ikke ramler over ende når jeg stopper, slik at jeg kan konsentrere meg om traffiken og meg selv og ikke om å holde balansen. Iallefal ikke lurt og starte med å kjøre moped her nede når man såvidt har prøvd det rett frem på en vei i norge (som endte med et ublidt møte med ett gjerde). :P

Den trenger ikke gå så fort, men få meg frem dit jeg vil uten for mye trøbbel. Mellom 60-90km/t er helt greit.
Har tenkt på tukk tukk, men ja, blir litt for brei igjen da.
hei alt er i thailanske bath

kan høre med min kusine om hvor mye mnd. leie prisen er for atv.
det er jo pattaya er jo typisk turist sted så prisen er jo større en andre steder... men ikke like dyrt sammenlignet med koh samui,phuket, cha am og de stedene der da:

2500-3500bath er da ikke dyrt for scooter leie i mnd...

60-90km.. haha... beklager at jeg ler... men det er vel ingen kjøretøy som går så tregt.. etter det jeg har sett så er 125cc den minste scooter altså.. atv, muligens.. men når jeg leide så tror jeg også det er det samme... leide 250cc og husker at det var en mindre der.. husker ikke helt korrekt...

skal skjekke opp leie pris for deg jeg

PS: BRUK HJELM.. trafikken er ekstrem og trailer og alt... det er ikke mye trafikk regler der.. ble presset ut av veien av en trailer.. samme trailer holdte på å kjøre på min kamerat...

så pass på...

mvh
Vet veldig godt hvordan trafikken er her nede da jeg bor på andre siden av Sukhumvit. Krysser den hver dag med moped (Taxi eller bakpå med venner).

Noen ganger skummelt noen ganger helt greit. Føler faktisk at det er helt greit, men det kommer selvfølgelig ann på sjåføren jeg sitter på med.
Ville nok ikke følt meg like trygg alene da.

Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap