Vurdere moonlight (side 2)

he
Sånn ble mitt, veldig fornøyd. Det er mørkere øverst i virkeligheten, men er vanskelig å ta bilde som gjengir nøyaktig hvordan det er.. Liker denne effekten, karet blir pent selv når lyset er av da ;) hehe.. Limte det fast med silikon på tre punkter, så veldig enkelt å fjerne igjen dersom jeg går lei, eller vil ha det vekk av andre årsaker.



vart veldig fint dette jeg limte festene med superlim for hørte at det hadde løsnet hos en fyr, men ledningen festet jeg med silicon.
valgte og tape med svart tape så det bare er 5-6 dioder som lyser nedi akvariet, syns det vart litt mye lys i 160l med full guffe
Ok, da følger jeg med å sjekker festene, tilfelle de skullle begynne å løsne hos meg også! Foreløpig sitter dem som støpt, men så har det også bare gått en dag hehe..
Juwel-karet jeg har hadde ødelagt topp, så jeg erstattet de tynne, svarte platene med glass. Månelyset jeg bruker gir dermed en kjølig champagnebar-følelse i stua også, når jeg slår av lyset.

For ordens skyld: innredningen i akvariet for øyeblikket er ræva å se på. Fiskene liker seg like godt, men pent er det ikke ...
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap