Gravide guppyer? (side 2)

Karet er godt beplantet, og har to gravide frøkner til. Så tror jeg skal se om de første overlever uten å bli flyttet.
er det kommet noe enda?
har gravide guppyer selv, og er veldig intresert i å høre hvordan det går.

mvh
Så lenge du har endel flyteplanter som yngelet kan gjemme seg i så går det veldig bra skal du se. Jeg var også nysgjerrig på å høre om guppyene har fått noe yngel enda. Lykke til.
Den første gjengen har kommet, og har nå 20 svømmende aktivt rundt som ikke ser ut til å bli spist. Siden hun var førstefødende kom det ikke så alt for mange. De var vell rundt 30 først, nå er de 20 og de ser ut til å klare seg helt fint sammen med de voksne.
Så dette ser ut til å gå veldig bra. ^^
Gratulerer, det var godt å høre at det går bra med ynglene... Jeg har noen gravide mollyer/platyer som ikke ser ut til å ville føde med det første.
Jeg venter tålmodig på att platyen min skal føde jeg og. Så har jeg 2 gravide Guppyer og en Platy igjen. Så blir mye yngel fremover. ^^
grattis ;P, platyene og alle andre levendefødende kan gå i opptil 72 dager før de føder, de kan till og me "holde" igjen yngelen hvis hun er stressa, og få døføtte babyer, så det e viktig at du eller andre fisker stresser henne;P

så håper ei at alle yngelen din overleve, og de har det sikkert bra;P

vi hAR fått "saudeyngel"i dag;P
Den ene Guppyen, den største. Den døde i kveld en gang. Regner med grunnet at hun holdt igjen fødsel.
Uff da. Det hørtes ikke bra ut. Triste greier.
Det var veldig synd egentlig. De to andre jentene går alene i en 80L med ynglene og får mye fred, planter og lite stress. Så skal nok gå bra med dem.
Ja, det er veldig synd og trist når dem tar kveld. Men det er jo positivt at de to andre har det rolig rundt seg. Dem vil nok greie seg.
Satser jeg og på.
Utrolig gøy å telle 22 yngler gang på gang. Da vet jeg sånn ca at de ikke blir spist i alle fall.
Ja, jubelen står i taket her også hver gang jeg ser yngel i karet mitt. Men nå har jeg bare et lite yngel. Jeg måtte selge unna mange yngel fordi det ble for fullt i karet mitt. Nå går jeg rundt og gleder meg til at det skal komme flere nye yngel.
Jeg skal gi mange av mine skal flytte opp i min kjærestes akvarier, så jeg får se dem uansett. ^^
Det er jo kjempekult da. Det er mange ganger jeg skulle ønske jeg kunne ha et kar til, men har ikke plass og da blir det bare med drømmen. Jeg har en gullfisk bolle på 18 liter som jeg leker litt med tanken på det å bytte den til et lite akvarium...
Min kjæreste har en 90L og 200L, jeg har to 80L en 200L og en 25L.

Så begynner å bli noen liter for å si det sånn.
Oj, du er heldig du. Ja, litersyken har ramma meg også. Starta opp med en 60 liter, den er solgt nå da. Og nå har jeg en 180 liter. Jeg digger den hobbyen.
Den ramma meg ganske kjapt og brutalt.
Så det ble mye på kort tid. Har en del å lære selvsagt, og lærer noe nytt hver uke. ^^
Ja, lærer gjør jeg også enda. Tror ikke at man blir utlært noen gang og takk og pris for det egentlig. Jeg er bare amatør enda, men digger hobbyen mye.
Jeg fikk mitt første akvarie like før jul av mine foreldre. Og du ser jo hvor mye jeg har nå.
Man bites fort av dette. Det er jo kjempegøy! Det er så fasinerende å sitte å se på dem, time på time.
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap