Vil ha en fisk til i 80l (side 2)

Ikke sikkert de finnene er like fristende nei, men skjørtetetra kan være uforutsigbare sånn. Mine jaktet på otocinclusene et par ganger til og med :b
Er det en ting jeg lærte ganske tidlig var att skjørtetetra og Guppy var ikke smart å ha sammen. Skjørtetetraene terroriserte de stakkars guppyene.

Fordi det skal bo en liten stim skjørtetetra i min kjærestes 90L, og han kunne og tenkt seg en kampfisk. Kan dette bli bedre om det da bor 2 jentekampfisk sammen med dem?
Har ikke prøvd kombinasjonen, men det kan gå bra. De har jo ikke de lange finnene som er så fristende for de nappende artene.

Jeg hadde faktisk guppyer sammen med mine skjørter en periode uten store problem, så man vet faktisk aldri med disse tetraene. Det var riktignok i et større kar med masse plantevekst, men tetraene gadd ikke spise guppy-ynglene en gang på slutten. Ble litt mer fisk en jeg var komfortabel med så sluttet med guppy
Han har back-up løsning, så om det ikke funker har han enda ett kar de kan flytte over i.
Da er det jo bare å prøve og se hvordan det går
Vi skal. Pratet med Maren også så.
Gleder meg til få kampfiskene i hus. Karet de skal bo i har fått noen flere friske og fine planter osv. Så dette blir nok bra.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap