Eheim pumpe 2224 (side 2)

Inaktiv bruker
Ja, det eneste jeg IKKE hadde gjort var å rense slangene og plastrørene og det var nok mye av svaret for min del for der var det mye dritt, alger og noe ubestemmelig jeg helst ikke vil vite hva er engang

Jeg blåste ut i rørene og da kom det ut en seig guffe som jeg ikke kunne se bare ved å se utenpå rørene. Men, er det ikke litt merkelig at denne guffa også var på UT slangen da, skulle tro at guffa som kommer inn gjennom INN slangen blir renset før den går UT????


Min filterpumpe er kun 14 dager gammel, og den ble veldig redusert etter kun en uke! Skal jeg måtte holde på sånn da hver uke så blir det temmelig mye jobb må jeg si. Jeg kjøpte ny utvendig pumpe nettopp fordi jeg var lei av å rense den innvendige pumpa hver 3e uke. Og så må jeg blåse ut guffe av slanger hver 7e dag istdenfor.... Huff...

Har bare to små fisker og noen yngel men må innrømme at jeg har foret ganske ofte med micromark og artemispulver for nyfødte.

Hva slags mat er egentlig verst å fore med i forhold til hva som tetter filtre og slanger?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap