Finnenapping (side 2)

Jeg skal ikke være slem på noen måte her, men en rask titt i akvarieskolen her på akvaforum.no vil nok kunne føles nyttig
Der står det sånne ting som vasking av pumper(eller ikke) osv
No offence taken. Men det er noe sånt jeg har lett etter, utrolig at jeg ikke har sett det før nå. Takk takk!
Bare et kjapt nybegynnerspørsmål til: Går det greit å ha et akvarie ved siden av TV, og audiovisuelt utstyr? For fiskens del, altså. Eller vil den bli plaget av støy etc?
Noen sier ja, noen sier nei. NRK nyhetene vil nok ikke plage fiskene dine, bassen satt på max, med "pokerface" vil nok kunne stresse fiskene
Men det stresser jo forsåvidt mennesker også.

Konklusjon, det som ikke plager deg noe særlig av støy plager nok ikke fiskene sånn meget heller Men her får andre medlemmer krangle seg til andre meninger også.
Haha, genialt svar! Da stemmer logikken min også
Men i alle dager! Nå har det skjedd igjen! Men denne gangen var det, av alle ting Kampfisken(!) som har fått gjennomgå! Skjønner ikke hvem som står for denne misshandlingen, kan de være guramiene eller dalmantinermollyene? Ble skikkelig lei oss her når vi så den ulykkelige kampfiskhannen som har gått sånn juling
Tilfeldig bekjentskap
© Eric Bodrock
Reklame for plussmedlemskap