Hva syns dere om min nye kampfisk? (side 2)

Inaktiv bruker
Anders Damm
[QUOTE=MarieM][QUOTE=Anders Damm]Den var finfin! jeg har selv to kampfisk. en crowntail som er helt rød og en blå "vanlig" veiltail. og her er de. det er litt dårlige biler men det får vi tåle!


OI! Det nederste akvariet er på tide å vaske!

hehe ja men det er ikke så gale som det ser ut på bildet. blitsen gjorde slik at flyteplantene og de vanlige plantene bare ser ut som alger. men glassene er helt rene å pene blits på glass funker liksom aldri. er derfor ejg så " sorry for dårlige bilder) men bra å se at du er obs på slike ting!

Det funker med speilrefleks, på 3 forsøk ^^

Inaktiv bruker
MarieM
Dreper de fiskene eller?


Kampfisken min spiste ynglene + at den spiste en stor del av halen til guppyen
har bare et digitalkamera gitt.. hehe
AquaRonja
[QUOTE=MarieM]Veldig pen fisk altså. Veldig veldig. Men jeg skjønner altså ikke hvorfor kampfisker ikke kan slippes ut med andre fisker?


Det er fordi at kampfisken spiser opp de andre fiskene, jeg hadde den oppi hovedkarret men der spiste den opp halen til en guppy, og et par guppyunger

kanpfisker spiser vel strengt tatt ikke fisken men heller napper halen, prøver å banke/ sette "konkureneten" ut av spill. og det er virkelig ikkje lurt å ha mannelige kampfisker sammen, det er som som med hanekamp di sloss til en faller (synker) død om. prøv å sette et speil foran den, da ser du hva som vil skje. det er dessuten skjeldent at kampfisk klare å ta yngel da di er fryktelig trege pga det flotte sløret . men di spiser dem fordi di er rovfisk og jakter i naturen, dem utgjør ikkje noen trussel og det e mange andre sm spiser yngel. du kan forekksemel prøve å mate med levende mygglarver du har vert ute å fanga sjøl i et tjern, det elsker dem!
Inaktiv bruker
Anders Damm
har bare et digitalkamera gitt.. hehe


Kjøp speilrefleks
no money hehe men tenkte no ikke kjøpe speilrefleks bare for å fotografere akvariet mitt!:P litt for dyr investering
Inaktiv bruker
Anders Damm
no money :( hehe men tenkte no ikke kjøpe speilrefleks bare for å fotografere akvariet mitt!:P litt for dyr investering


Man får de jo ganske langt ned i pris. viss man bestiller over internett. Onkelen min bestilte speilrefleks å fikk sykkel på kjøpet xD
Inaktiv bruker
Eragon
[QUOTE=AquaRonja][QUOTE=MarieM]Veldig pen fisk altså. Veldig veldig. Men jeg skjønner altså ikke hvorfor kampfisker ikke kan slippes ut med andre fisker?


Det er fordi at kampfisken spiser opp de andre fiskene, jeg hadde den oppi hovedkarret men der spiste den opp halen til en guppy, og et par guppyunger

kanpfisker spiser vel strengt tatt ikke fisken men heller napper halen, prøver å banke/ sette "konkureneten" ut av spill. og det er virkelig ikkje lurt å ha mannelige kampfisker sammen, det er som som med hanekamp di sloss til en faller (synker) død om. prøv å sette et speil foran den, da ser du hva som vil skje. det er dessuten skjeldent at kampfisk klare å ta yngel da di er fryktelig trege pga det flotte sløret . men di spiser dem fordi di er rovfisk og jakter i naturen, dem utgjør ikkje noen trussel og det e mange andre sm spiser yngel. du kan forekksemel prøve å mate med levende mygglarver du har vert ute å fanga sjøl i et tjern, det elsker dem!

Mygglarver? Tror nesten det ikke finnes her ?
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap