Washeera? *skravletråd* (side 2)

Inaktiv bruker
Erik Silgjerd
Flotte bilder! ^^ Ønsker, ønsker, ønsker meg speilrefleks!! :(


Tusen takk
Ambefaler deg: canon eos 450 D koster noe rundt 4000.. Utrolig bra camera. Jeg drev med en fotoblogg:
www.aquapopzi.blogg.no
Men så bytta jeg blogg.
Alle bildene er fortsatt på den bloggen
Fortsett å ønske, tok meg 1 år..
Kamera må da ha kostet litt da. flotte bilder du har forresten. stakk innom hjemmesiden din og titten litt. der var det masse gitt.

kampfisken din er kjempe fin
Inaktiv bruker
B. Andresen
Kamera må da ha kostet litt da. flotte bilder du har forresten. stakk innom hjemmesiden din og titten litt. der var det masse gitt. kampfisken din er kjempe fin


Fikk det i julegave, da kosta den 6000kr, men etter jul kosta den 4000kr. Så kjøpte mamma og pappa superzoom som kosta 2000kr. Men både de og jeg syns det var verdt det. jeg har fått en rekke forespørsler om å ta bilder. Åsså kom jeg videre til fylkesmønstringa på ukm.

Tusen takk foressten

Jeg vet
joiner skravleklubben her

sitter nå å ser på "this is it" siden det i går var 1 år side MJ døde R.I.P, jeg har først forstått nå at han var en veldig bra person

har ikke gjort stort med akvarie i dag utenom mating. har forresten funnet et type for som alle spiser (hertfall de i karet mitt) det er sånn mini granitules, når jeg åpner luken flokker de seg rundt, både Kampfiskene og kardinalene, det blir neste krig :P

angående Favoritt fisker, så har jeg også falt for Kampfisk artene. men jeg holder 4 kamfisk JENTER noe som er kjempe kult, de sloss litt, men når de har 120L så virker det ikke som noe problem, og man ser fort at de har helt forkjellige personligheter :P

til dere to som begynner i 9''ende, har jeg et godt tips : Jobb som bare F! dere vil få igjen for det i 10'ende!

jeglå på 4,7 i 8'ende, så gik jeg helt ned til 3,8, fordi jeg ikke jobba så mye, så jeg har måtte jobbet mye mer en forventet i 10'ende pga. litt laber insats i 9'ende. ente jo godt, da nesten opp på 4,7 igjen

Men Aquaronja, litt spess med Så få personer i en klasse, hvor kommer du fra a?
Litt skravling har man aldri vondt av... Jeg sitter på Kaffebørsen i Flekkefjord, steker i sola og snylter på gratis internett. Fælt å være borte fra fiskene i 2 uker, ekstra ille pga. yngel og varme. Når jeg kommer hjem om en ukes tid skal jeg få fiksa opp i en av 63literne som har stått tomme for fisk en stund, før jeg går til innkjøp av dvergcory og ildtetra. Gøy å prøve litt andre fisker

Yndlingsfisker er nesten umulig å si. En stor favoritt er nok Apistogramma borellii. Å se hannen min vise seg frem for fruen er litt av et syn. Intens gul farge fra hodet, som går over i en like intens blåfarge helt til halefinnen. Ryggfinnen er nydelig blå, og er enda mørkere på toppen, nesten sort. Det er et syn jeg ikke kan sammenligne med noen andre fisker jeg har sett!
Inaktiv bruker
hehe tråden utenom det litt vanlige liker kampfisker jeg også. har tre stk. en herlig fyr og to fine damer til ham fine bilder du tar
Inaktiv bruker
Solosuper
hehe tråden utenom det litt vanlige:) liker kampfisker jeg også. har tre stk. en herlig fyr og to fine damer til ham:) fine bilder du tar:)


Tusen takk
Inaktiv bruker
Marius Øie
joiner skravleklubben her :D sitter nå å ser på "this is it" siden det i går var 1 år side MJ døde :( R.I.P, jeg har først forstått nå at han var en veldig bra person :) har ikke gjort stort med akvarie i dag utenom mating. har forresten funnet et type for som alle spiser (hertfall de i karet mitt) det er sånn mini granitules, når jeg åpner luken flokker de seg rundt, både Kampfiskene og kardinalene, det blir neste krig :P angående Favoritt fisker, så har jeg også falt for Kampfisk artene. men jeg holder 4 kamfisk JENTER noe som er kjempe kult, de sloss litt, men når de har 120L så virker det ikke som noe problem, og man ser fort at de har helt forkjellige personligheter :P til dere to som begynner i 9''ende, har jeg et godt tips : Jobb som bare F! dere vil få igjen for det i 10'ende! jeglå på 4,7 i 8'ende, så gik jeg helt ned til 3,8, fordi jeg ikke jobba så mye, så jeg har måtte jobbet mye mer en forventet i 10'ende pga. litt laber insats i 9'ende. ente jo godt, da nesten opp på 4,7 igjen :) Men Aquaronja, litt spess med Så få personer i en klasse, hvor kommer du fra a?


Hehe, ja er litt spesiellt, kommer fra en litn øy langt ut i havet. I finnmark, rolvsøya, en time med båt fra hammerfest
AquaRonja
[QUOTE=Marius Øie]joiner skravleklubben her :D sitter nå å ser på "this is it" siden det i går var 1 år side MJ døde :( R.I.P, jeg har først forstått nå at han var en veldig bra person :) har ikke gjort stort med akvarie i dag utenom mating. har forresten funnet et type for som alle spiser (hertfall de i karet mitt) det er sånn mini granitules, når jeg åpner luken flokker de seg rundt, både Kampfiskene og kardinalene, det blir neste krig :P angående Favoritt fisker, så har jeg også falt for Kampfisk artene. men jeg holder 4 kamfisk JENTER noe som er kjempe kult, de sloss litt, men når de har 120L så virker det ikke som noe problem, og man ser fort at de har helt forkjellige personligheter :P til dere to som begynner i 9''ende, har jeg et godt tips : Jobb som bare F! dere vil få igjen for det i 10'ende! jeglå på 4,7 i 8'ende, så gik jeg helt ned til 3,8, fordi jeg ikke jobba så mye, så jeg har måtte jobbet mye mer en forventet i 10'ende pga. litt laber insats i 9'ende. ente jo godt, da nesten opp på 4,7 igjen :) Men Aquaronja, litt spess med Så få personer i en klasse, hvor kommer du fra a?


Hehe, ja er litt spesiellt, kommer fra en litn øy langt ut i havet. I finnmark, rolvsøya, en time med båt fra hammerfest


å dæven det var såppas ja :O
Inaktiv bruker
Marius Øie
[QUOTE=AquaRonja][QUOTE=Marius Øie]joiner skravleklubben her :D sitter nå å ser på "this is it" siden det i går var 1 år side MJ døde :( R.I.P, jeg har først forstått nå at han var en veldig bra person :) har ikke gjort stort med akvarie i dag utenom mating. har forresten funnet et type for som alle spiser (hertfall de i karet mitt) det er sånn mini granitules, når jeg åpner luken flokker de seg rundt, både Kampfiskene og kardinalene, det blir neste krig :P angående Favoritt fisker, så har jeg også falt for Kampfisk artene. men jeg holder 4 kamfisk JENTER noe som er kjempe kult, de sloss litt, men når de har 120L så virker det ikke som noe problem, og man ser fort at de har helt forkjellige personligheter :P til dere to som begynner i 9''ende, har jeg et godt tips : Jobb som bare F! dere vil få igjen for det i 10'ende! jeglå på 4,7 i 8'ende, så gik jeg helt ned til 3,8, fordi jeg ikke jobba så mye, så jeg har måtte jobbet mye mer en forventet i 10'ende pga. litt laber insats i 9'ende. ente jo godt, da nesten opp på 4,7 igjen :) Men Aquaronja, litt spess med Så få personer i en klasse, hvor kommer du fra a?


Hehe, ja er litt spesiellt, kommer fra en litn øy langt ut i havet. I finnmark, rolvsøya, en time med båt fra hammerfest


å dæven det var såppas ja :O

Ja huff :s bor ca 100 personer her..
begynne i 9'ende jeg og! Grue meg. Er godt nok fornødde med karaterane til nå. 48 i snitt vil ikke få det dårligare

Kjøpte 2 nye sommarfugl ciklider i dag på braut og 6 nye kardinaler. Har os stirret på 430 l min, der det låg to yngel oppi så jeg ikke har rørt :O
Inaktiv bruker
Kjell Ove Særheim
begynne i 9'ende jeg og! Grue meg. Er godt nok fornødde med karaterane til nå. 48 i snitt vil ikke få det dårligare :( Kjøpte 2 nye sommarfugl ciklider i dag på braut og 6 nye kardinaler. Har os stirret på 430 l min, der det låg to yngel oppi så jeg ikke har rørt :O


Jeg er ganske fornøyd, fikk 5 i snitt
AquaRonja
[QUOTE=Kjell Ove Særheim]begynne i 9'ende jeg og! Grue meg. Er godt nok fornødde med karaterane til nå. 48 i snitt vil ikke få det dårligare :( Kjøpte 2 nye sommarfugl ciklider i dag på braut og 6 nye kardinaler. Har os stirret på 430 l min, der det låg to yngel oppi så jeg ikke har rørt :O


Jeg er ganske fornøyd, fikk 5 i snitt

ikke for å være asshole eller no, men dere burde nok belage dere på litt lavere snitt i 9ende, i 8'ende flyter man på det man kan fra barneskolen, mens det er først i 9'ende du lærer noe nytt

men så klart, legger man inn en god insats så skal det ikke være umulig å gå opp heller
Inaktiv bruker
Marius Øie
[QUOTE=AquaRonja][QUOTE=Kjell Ove Særheim]begynne i 9'ende jeg og! Grue meg. Er godt nok fornødde med karaterane til nå. 48 i snitt vil ikke få det dårligare :( Kjøpte 2 nye sommarfugl ciklider i dag på braut og 6 nye kardinaler. Har os stirret på 430 l min, der det låg to yngel oppi så jeg ikke har rørt :O


Jeg er ganske fornøyd, fikk 5 i snitt

ikke for å være asshole eller no, men dere burde nok belage dere på litt lavere snitt i 9ende, i 8'ende flyter man på det man kan fra barneskolen, mens det er først i 9'ende du lærer noe nytt

men så klart, legger man inn en god insats så skal det ikke være umulig å gå opp heller

lol
å jeg kan skravle.

jeg leder meg som en liten onge idag....skal hente 6 stk L-066 og noen ansstrus.
skal pase på akvarium i 4 uker son serka. da får jeg 6 L-066 maller og 1000. =D
AquaRonja
[QUOTE=Kjell Ove Særheim]begynne i 9'ende jeg og! Grue meg. Er godt nok fornødde med karaterane til nå. 48 i snitt vil ikke få det dårligare :( Kjøpte 2 nye sommarfugl ciklider i dag på braut og 6 nye kardinaler. Har os stirret på 430 l min, der det låg to yngel oppi så jeg ikke har rørt :O


Jeg er ganske fornøyd, fikk 5 i snitt

gikk?

fikk 2.9 i år.

ifjor fikk jeg 2.8
B. Andresen
Her er en video av dem


er det paring?
Inaktiv bruker
ciklidesyka
å jeg kan skravle. jeg leder meg som en liten onge idag....skal hente 6 stk L-066 :)og noen ansstrus. skal pase på akvarium i 4 uker son serka. da får jeg 6 L-066 maller og 1000. =D


Jeg passer to gullfisker x)
Kan godt skjønne at du gleder deg
Inaktiv bruker
ciklidesyka
så gøy


såe.. ka du har gjort i dag ? ^^
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap