Aqua ark storauksjon søndag 12 september (side 2)

Er jo ikke imorgen men neste helg da, så kanskje du får det til likevel?
He he, ja vist pokker
Da er mulighetene store.

Er det noen Frontosa i sikte ?
Jeg og fru tar mest sannsynelig turen

Aldri vært med på det før, så dette blir spennede!
Stroauksjon
Takker Bamble zoo for premier til lotteriet.
Storauksjon
Takker down town zoo for premier til lotteriet.
Jeg kommer til å ta med skiferhuler, ancistrus, røde krystallreker, guppy og noen planter....
Hei alle sammen,

Jeg gleder meg virkelig til en god gammeldags auksjon av det morsomme slaget. For lenge siden sist.

Jeg tar med masse merkelig. Bl.a. en del levendefødere som f.eks Limia perugiae, Heterandria formosa, Poecilia salvatoris, Alfaro cultratus, micropoecilia parae.

Jeg kan også ta med noen sjeldne og kostbare fisk, men bare hvis noen har interesse:

Hypseleotris compressa
Betta pallifina
Betta tussyae
Sphaericthys vaillanti (meget store og flotte)
Pterophyllum altum
Pterophyllum cf. scalare "Manacapuru Red Back" F1
Microgeophagus ramirezi "Electric Blue" voksent par.

Sånn ellers har jeg med en del rart av mini-rasbora, labyrintfisk og litt saltvannsfisk.

På standen har jeg en del teknisk utstyr samt medisiner, plantegjødsel, lysrør, fôr, catapa-blader (Ketapang) etc.

Mvh
Thor

Da er forhåndregistreringen over. om du fremdeles ikke har nr så kan du registrere deg på plassen. men da må du møte i god tid.

Mvh Roy
Aqua Ark Akvarieklubb.
Auksjon
Takker Dahls Dyrerike for premiene til lotteriet og en meget flott stand med gode tilbud. Vel overstått auksjon med et godt oppmøte.
Var en kjempefin auksjon! Masse fisk til lite penger. Var fryktelig mange dyre fisk som gikk til helt syk lav pris må jeg si.
Selv brukte jeg en del mer penger enn jeg hadde planlagt, men nå er det en del mer livlige fisk i akvariene mine her også da!
Auksjon
Det var mange selgere der ja..men det ble mange fornøyde kjøpere i går..
Det var kjempegøy. Masse akvariefolk, gode tilbud og flotte fisk. Gleder meg til å komme hjem idag og sette opp nytt utstyr
Tilfeldig bekjentskap
© Runar Heskestad
Reklame for plussmedlemskap