Ikke alltid like lett nei (side 2)

Thomas K
Er nok flere gutter som vil føle seg tryggere nå som snart manlig p-piller kommer ;)

Ja hehe bare tull det der vøtt. Er ikke bra å døtte kroppen full av piller bare for at man skal kunne k..... å slippe unna. får heller ta di forhåndsregla som er. Blir som å ta på seg bilbelte når man setter seg i bilen det.
Er ikke tull for dem som tar hverandre seriøst .
99% sikkert, å det er så og si bare menneskefeil som kan fucke det opp da!
Rockers
[QUOTE=Thomas K]Er nok flere gutter som vil føle seg tryggere nå som snart manlig p-piller kommer ;)

Ja hehe bare tull det der vøtt. Er ikke bra å døtte kroppen full av piller bare for at man skal kunne k..... å slippe unna. får heller ta di forhåndsregla som er. Blir som å ta på seg bilbelte når man setter seg i bilen det.

...men dama skal døtte kroppen full av piller.... ? ;op

Har et par kompiser som har valgt å kappe snørene for å være på den sikre siden. Det står det respekt av.
Det gjør de fleste menn jeg kjenner når de syntes de har fått nok unger! .
Og som sakt Manlig p-piller er på vei, og jeg tror de fleste gutten gledlig putter dette i seg.
Damene putter i seg så mye sjokolade og annet værre dritt fra før, så et par piller skadder ikke. ( Ja den siste var for å svare litt frekt igjen!)
Thomas K
Er ikke tull for dem som tar hverandre seriøst ;). 99% sikkert, å det er så og si bare menneskefeil som kan fucke det opp da!

nå er jeg godt gift med 1 barn. barnet er 4 år kona har gått 4 år uten å bruke noe som helst. har heller ikke blitt gravid på de fire åra. Så kona har da tillit til at jeg ikke gjør henne gravid. Men det er for mange unge der ute som ikke vet hva ordet tillit betyr pluss at de unge i dag ikke har respekt nok osv!! det er nå min menig.
Å nå skal vi diskutere ungers respekt også? :P
Der melder jeg meg ut altså! Selv om med jobben jeg har har jeg nok jeg kunne sakt om dette også! men den diskusjonen kan jeg bli med på en anne gang.
cara79
[QUOTE=Rockers][QUOTE=Thomas K]Er nok flere gutter som vil føle seg tryggere nå som snart manlig p-piller kommer ;)

Har et par kompiser som har valgt å kappe snørene for å være på den sikre siden. Det står det respekt av.

Jeg sier ikke at damer heller skal døtte denne pille i kjeften jeg hehe

Har en kompis jeg som kappa snørene som de sier. hehe det morsome er jo da at han da fra før hadde 3 barn dro å fikk tatt en understells behandling å var fornøyd med servicen osv så gikk det nå noen år da , så kom kjærringa med tårer i øyne å sa ut hun var gravid og det var da for sent for å ta abort, dro så på ultralyd å der fikk de høre at jo da du er gravid men tvillinger.. så den er jo ikke helt safe den heller.

Vist jeg var han ville jeg spillet i lotto etterpå!
Burde være noe i samme duren mulighet for å vinne i lotto som at det der skjedde.
Thomas K
Å nå skal vi diskutere ungers respekt også? :P Der melder jeg meg ut altså! Selv om med jobben jeg har har jeg nok jeg kunne sakt om dette også! men den diskusjonen kan jeg bli med på en anne gang.

Ja da er vi to så vi får la den ballen ligge.
Rockers
Jeg sier ikke at damer heller skal døtte denne pille i kjeften jeg hehe Har en kompis jeg som kappa snørene som de sier. hehe det morsome er jo da at han da fra før hadde 3 barn dro å fikk tatt en understells behandling å var fornøyd med servicen osv så gikk det nå noen år da , så kom kjærringa med tårer i øyne å sa ut hun var gravid og det var da for sent for å ta abort, dro så på ultralyd å der fikk de høre at jo da du er gravid men tvillinger.. så den er jo ikke helt safe den heller.

Jøss, det er jo temmelig spesielt. Trur nok en DNA test hadde gjort seg i denne situasjoen :o) Men for all del, undere kan skje. Sterilisering er jo blitt mye sikrere etter at de begynte med å brenne sædlederne så de ikke kan gro sammen igjen. Og så er det jo de kvinnfolka som blir gravide om gubben rister en brukt boxer over ho også da... hehe
cara79
[QUOTE=Rockers] Jeg sier ikke at damer heller skal døtte denne pille i kjeften jeg hehe Har en kompis jeg som kappa snørene som de sier. hehe det morsome er jo da at han da fra før hadde 3 barn dro å fikk tatt en understells behandling å var fornøyd med servicen osv så gikk det nå noen år da , så kom kjærringa med tårer i øyne å sa ut hun var gravid og det var da for sent for å ta abort, dro så på ultralyd å der fikk de høre at jo da du er gravid men tvillinger.. så den er jo ikke helt safe den heller.

Jøss, det er jo temmelig spesielt. Trur nok en DNA test hadde gjort seg i denne situasjoen :o) Men for all del, undere kan skje. Sterilisering er jo blitt mye sikrere etter at de begynte med å brenne sædlederne så de ikke kan gro sammen igjen. Og så er det jo de kvinnfolka som blir gravide om gubben rister en brukt boxer over ho også da... hehe

Nå var dette før den tiden for å si det slik. Ja sant nok det men det trenktes ikke da gubben fikk testa seg og fant ut at soldaten fortsat var på kaserna hehe

den boxern fikk jeg noen stygge bilder av nå huff hehe
Rockers
[QUOTE=cara79][QUOTE=Rockers][QUOTE=Thomas K]Er nok flere gutter som vil føle seg tryggere nå som snart manlig p-piller kommer ;)

Har en kompis jeg som kappa snørene som de sier. hehe det morsome er jo da at han da fra før hadde 3 barn dro å fikk tatt en understells behandling å var fornøyd med servicen osv så gikk det nå noen år da , så kom kjærringa med tårer i øyne å sa ut hun var gravid og det var da for sent for å ta abort, dro så på ultralyd å der fikk de høre at jo da du er gravid men tvillinger.. så den er jo ikke helt safe den heller.

Ehh... Om jeg hadde vært ham ville jeg spurt om DNA test på stede!
Birk L
[QUOTE=Rockers][QUOTE=cara79][QUOTE=Rockers][QUOTE=Thomas K]Er nok flere gutter som vil føle seg tryggere nå som snart manlig p-piller kommer ;)

Ehh... Om jeg hadde vært ham ville jeg spurt om DNA test på stede!

Ja det ville nok jeg gjort også. Men han gjorde ikke det og stolte på kjerringa. som sagt så var dette en del år siden osv men når disssa unga kom til verden så fikk han ikke jugd fra seg de unga heller.
Ville ikke vært legen hans da på byen en mørk kveld! :P
Thomas K
Ville ikke vært legen hans da på byen en mørk kveld! :P

Gjort er gjort , kleppt er kleppt osv. Sånnt kan skje ikke noe å gjøre med det nå.
Hadde ikke blitt no mer steril av å banke legen akkurat..
Neh, kom bare på en morsom scene fra Serien scrubs hvor legen får gjennom godt etter feilet opprasjon/sterilasjon xD
Geiren
Vi har et vennepar som fikk tvillinger på den såkalte minipillen... 1 år siden.

Jøss, er det noe med vannet på Vennesla eller...? Dere har fått trillinger og andre får tvillinger....

Vær forsiktig med bade- og drikkevannet på Vennesla, med andre ord!
Thomas K
Er nok flere gutter som vil føle seg tryggere nå som snart manlig p-piller kommer ;)

Må smile litt når jeg leser dette. Minner meg om en kar jeg hadde noen samtaler med. Han kom og var sökkfortvilt. Kjäresten hans trodde at hun var blitt gravid og hadde skaffet seg en graviditetstest. Han vred på tommlene og fölte seg sikkelig lurt, fordi hun hadde jo sagt at det var trygt..

Noen dager senere kom han glad og lykkelig tilbake. Gravidtets testen hadde värt negativ og alt var bare lykke igjen. Litt under en mnd senere dukket han opp igjen, nå med samme bekymring. Dama trodde at hun var gravid igjen, graviditets test var innkjöpt, og han lurte på hvordan dette kunne skje. Denne gangen var jeg nödt til å spörre han litt ut.

Joda, kjäresten hans mente at det var helt sikkert, og at hun ikke kunne bli gravid, påsto han. På spörsmål om hva han tenkte om at etter de to siste egglösningen var hans kjäreste nesten helt sikker på ha blitt gravd hadde han egentlig ikke noen tanker om dette, men mente at det var helt sikkert siden kjäresten sa det.

Historien gjentok seg, noen dager kom han glad og lettet tilbake, testen hadde värt negativ. Nå föllte jeg at tiden var inne til å gi han det rådet, at hvis han ikke önsket å bli pappa burde han bruke prevasjonsmidler. Han så på meg med store öyne! Skulle han bruke prevangsjon, når hun sa at det var helt trygt? Når jeg bekreftet dette igjen, at han faktisk kunne bruke kondom ble han både overrasket og sint. Hadde jeg ikke hört at kjäresten hans hadde forsikret om at hun ikke kom til å bli gravid?

Historien gjentok seg neste mnd også, men etter dette hörte jeg ikke mere. Har mange ganger senere tenkt på hvor dette endte. Ble han pappa, eller forstod han til slutt at han også hadde et valg? Han kunne jo bare velge å ikke gjöre jenta gravid, hvis han ikke önsket det...

Men mä vel si til slutt at hvis du har en partner du ikke kjenner så godt at du ikke kan stole h*n, er det vel en relativt rimelig livsforsikring å bruke kondom. Da har du som mann en god kontroll, og du viser din partener en god omsorg i tillegg.

Har du hatt 5 seksualpartnere uten å ha brukt kondom, og disse 5 har hatt 5 partnere, og disse 25 har hatt 5 partnere, og disse 125 har hatt 5 partnere, og disse 625 har hatt 5 partnere, disse 3125 har også hatt 5 partnere, drar du med deg mulige patogene organismer som bakterier, virus osv fra det nette antall av 15.625 menneskers sine kjönnsorganer med deg i sengen til din hjertens kjäre!

Når man da vet at i enkelt miljöere er antallet seksualpartner lang höyere enn 5 partner, skulle det bli enkel mattematikk å forstå hvorfor myndighetene bruker så mye midler på å fortelle om SOS.
mona o
[QUOTE=Geiren]Vi har et vennepar som fikk tvillinger på den såkalte minipillen... 1 år siden.

Jøss, er det noe med vannet på Vennesla eller...? Dere har fått trillinger og andre får tvillinger....

Vær forsiktig med bade- og drikkevannet på Vennesla, med andre ord!

Hehe :P må kanskje sende vannet til analyse er noe mystisk her skal du se
Har ikke hatt noe problemer vi med vannet der enda , sikkert enkelte som har fått noe hull på vann røret og fått tilsett noen heftige mineraler fra fjellet under bakken!
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Johansen
Reklame for plussmedlemskap