Hva skal jeg gjøre med min slørhale? (side 2)

Såpass ja, blant de skjeldne forumene på en denne regel altså.
Men men skal gjøre det fra nå av da.
Plussmedlem
Tja, sjelden veit jeg ikke.
Men det følger i alle fall den norske åndsverkloven.
De fleste seriøse norske forum følger norsk lov, antar jeg
Norges største forum har ikke noe slikt.
Norges største bilforum heller.
Men jeg skal ikke krangle i det, følger de regler som hvert enkelt forum har.
Plussmedlem
Norges største nettforum er VGDebatt. (Hvis det er denne du mener.)
De har samme regel.
Du forplikter deg til å følge norske opphavsrettsregler..
Trodde da det var diskusjon som var størst?
med Antall medlemmer: 192.962
Og Antall innlegg: 15.884.741

Og om de skulle ha en slik regel, så blir den i alle fall ikke praktisert og aldri nevnt. Er flere tråder med flere tusen innlegg i seg og mange mange hundre bilder, hvor jeg kan garantere at så og si ingen ting er selvtatt eller kontaktet noe opphavs person på fleste av dem.

Men jeg skal ikke bruke flere Off topic innlegg her nå, vist du vil vite flere større forumet som gjør det slikt som jeg sa, så send en mail heller.
Plussmedlem
Thomas K
Trodde da det var diskusjon som var størst?


VGD har ca. 12 millioner flere innlegg i skrivende stund.

Diskusjon.no har akkurat samme regel de også.
Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann.
Det står under retningslinjene man godtar når man blir medlem.

At denne regelen aldri blir praktisert på Diskusjon.no er det vel vanskelig å svare på.
Som du skriver så har forumet nesten 16.000.000 innlegg.
Hvis moderator på Diskusjon.no får rapportert et slikt innlegg/bilde så blir det slettet.
Vel vel,dere to får ha den diskusjonen senere... Thomas: Ja er han ikke fin? Håper han klarer seg,han spiser ihvertfall, jeg gir han oppbløytet flak-for slik at han ikke skal få i seg luft. Han kommer seg ned i vannet etter maten og like glupsk som alltid Tenkte jeg skulle prøve med erter senere idag.
Ser at det var for vanskelig for noen å finne mailen min ja:P.

Over til Pilla:

Nesten det som er hele sjarmen over slørhalene, hvor fantastisk mye de elsker maten sin! hehe tror de kan igjenomgå det meste, bare for å få tak i den lille biten med mat som fløt rundt der i sta en plass.
Dumme som mine er, prøver de av og til å ta Malle tabeleten til sugemallen MENS han ligger oppå denne, Det var ikke lenge, han jager de rimelig fort bort! og borte blir de faktisk da:O.
Ja,mine er også helt gale etter malle-tablettene,og får de tak i en-noe som de ofte gjør,koser de seg leenge ja,smatter og suger lenge på den. Har begynt å prøve å gjemme tbl bak en stein der de ikke så lett kommer til,stakkars mallene(gibbiceps som jeg har) får jo sjelden ha de lenge. Men det hjelper å gjemme dem litt. I ferien har jeg noen som skal se etter de,så håper han kommer seg!
Ps. Var visst vanskelig å finne mailen din ja...hihi...
Hvordan går det med pasienten da?
Tilfeldig bekjentskap
© Per Lindqvist
Reklame for plussmedlemskap