Hoplias aimara - wolffish (side 2)

ja e så sinnsyk agresjon på di der , stikker ikke neven nedi der ,,, har masse ander tøff råvfisk og ,, har en film til på youtube på en ander bruker ,menn kann desvarre ikke senne link på den for da blir denne tråden stengt
ja herlig fisk det der.. hadde en giant snakehead i samma gata, heeelt rasegal, men han tok helga nå nylig pga no shabby vannverdier som jeg ikke fikk bukt med..
hehe skjønner, må gjerne PM meg altså.. lurer fælt på hva du måtte ut med for aimara, og hvaslags andre du har =) har hatt piraya, RTC, snakehead, puffer ++ sjøl
hvordan sender eg pm her inne. den andre videoen er av 4 stk giant snakehead foring,, har for tiden nå hoplias aimara , h malabaricus,, en snakehead eg ikke husker navne på en ganske fin en me masse farger,, har gunn en giant snakehead ijenn på 50 cm ,, en aligatorgar ,, å 3 stk kjedligge piraya som ungler
nei det går kanskje ikk det, veit ikke jeg heller åssen det funker.. mailen min er raymond_u87@hotmail.com hvertfall..
det var en stor snakehead! voldsomme dem.. jøss alligator gjedde ja, den har jeg ikke turt å kjøpe for den blir nok for stor :P hvor stor er den du har? piraja er litt kjipe ja..
aligatorgaren er ikke så stor ,, har aldri opplevd en fisk som vokser så seint den er kansje 35 cm ,, kjedlig fisk ,, eg sier kansje feil når eg sier d er aligator gar for d er ikke den største typen eg har d er vell flekketbengjedde den heter på den svenske fiskelisten menn ser ut som aligatorgaren
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap