Innkjøp fra japan feks til thailand (side 2)

Det kan du stole på, derfor jeg bare bruker mastercard når jeg handler sånn, for der har jeg kredittgrense og sånn forsikringsgreie. (ikke akkurat satt meg inn i det men, føler likevel det er tryggere og bruke).

Prøver forslaget ditt, om jeg ikke handler noe nå, kan jeg jo ligge registrert i tilfelle senere.
Greit jeg har måtte oppgi kontaktinformasjon før, men ikke registrere meg.
Hvorfor skal jeg gidde det om jeg kanskje bare bruker butikken 1 gang?

He he sær jeg, *pfttt* neida ;D

Takker masse for hjelp, klokka er halv 1 på natta nå, så her skal det soves.
Når jeg er ferdig med alt mulig selvfølgelig ;D
Fisk og planter til thailand
Har du undersøkt regler for hva du kan importere av levende fisk og planter inn til Thailand uten at du får problemer? jeg lurte litt på om jeg skulle ha tatt med meg noen fisk til Thailand selv.

Jeg så også for noe tid tilbake på Thailandsk tv at det ble veldig mye styr når dem hadde funnet en fremmed art av fisk i nærheten av en landsby i nord-Thailand, den hadde spist opp alt som var i dammen og hadde angrepet lokale innbyggere som hadde oppholdt seg i vannet. Dem klarte å fange den og ingen skjønte hva det var for noen fisk men når jeg så bildet av den så så jeg hva det var og jeg måtte le litt det var nemlig en stor gjedde

Tenkte det kanskje var en som var blitt lei av fisken og satt den ut i i dammen der.
He he, stakkars folk, men nå er faktisk ikke asiatere så vanskelige og sjokkere når det gjelder nye/rare ting.

Aner ikke hvordan det er med import ennå, men skal se om jeg finner ut av det jeg og da skal jeg legge det ut her vettu
Plussmedlem
Bengt Andresen
Dem klarte å fange den og ingen skjønte hva det var for noen fisk men når jeg så bildet av den så så jeg hva det var og jeg måtte le litt det var nemlig en stor gjedde :-)

Alligator gar, kanskje?
Den finnes i dammer (og sikkert andre steder) i Thailand.

Alligator gar på YouTube.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap