Nye AF (side 2)

Hei etter og gått inn på "min side" og prøver å gå inn på å rette fiskelisten min på div akvarier jeg har så kommer ikke alle fiske sortene jeg har frem fordi at det er 2 stk reklamevinduer som blokkerer bakgrunnen! Har prøv både i Opla og IE 8?
Får ikke flyttet disse! Er det andre som har det samme ploblem?
Det var ikke sånn på gamle AF.

Hei! :d
Du bruker opra og IE 8...

Jeg bruker Firefox Prøv det! ingen problemer med meg
Plussmedlem
Judosola
Jeg har trykket meg litt rundt litt random bare for å se. Når jeg går inn på profilen til [URLBLOCK1] får jeg opp en pop-up med "http://akvaforum.no foo". Det er kun den det har skjedd på foreløpig. På [URLBLOCK2] profilen er det noe rart med designet, i alle fall på min data. Annonsene og artikkel-/rubrikkboksen flyter rundt på helt feil plass. Ellers ser det flott ut. :)

Takk for melding. Begge er fiksa
Plussmedlem
CoryCory
Dødskult design!! Det eneste er at når man skal legge til/ fjerne fisker fra akvarium, så er den nyhets/ annonseboksen i veien.

Bra du oppdaga. Dette er fiksa.
Knallbra design! Et skikkelig løft! Det ble lysere og mere moderne på en måte.

Me like
Dette ser veldig bra ut, men snarveier-knappen min virker ikke. Hvordan kommer jeg da inn på min side? Bruker Firefox
Flott design,bildene kommer mer frem.
Men såååå utolig treigt å få lastet opp alt nå....
Plussmedlem
sissimor
Dette ser veldig bra ut, men snarveier-knappen min virker ikke. Hvordan kommer jeg da inn på min side? Bruker Firefox

Hm. Greier ikkje gjenskape feilen. Får du opp resultatet på avstemninga i venstre marg?
sissimor
Dette ser veldig bra ut, men snarveier-knappen min virker ikke. Hvordan kommer jeg da inn på min side? Bruker Firefox

Samme skjer med meg men jeg bruker Chrome
"Snarvei" knappen fungerer ikke her heller. FF.

Dette står i adresselinjen: http://akvaforum.no/undefined


Ellers likte jeg designet veldig godt.

Liker designet. Fant imidlertid en bug i imagedisplay.cfm: line 361
The start tag must have a matching end tag
Feilen oppstår når man klikker på et bilde under endre akvarie->Last opp/endre bilder
Holger Lockertsen
[QUOTE=Lisbeth]Kjempestilig! Men den nye AF bruker litt tid på å fylle inn i bilde og tekstrutene på sidene når man hopper fra side til side, noe som gjør at det tar lengre tid å få lov til å legge inn nytt emne i tråder.

Har du gamal PC? Hvilken nettlesar?


Sliter litt med det samme. tar litt tid før siden er helt loadet.

Relativt ny Pc og jeg bruker FF (firefox)
Jeg bruker chrome, og snarvei-knappen funker fint her, har prøvd den mange ganger. Så her er det noe rart, så lenge feilen ikke er konsekvent i en nettleser.

Sidene lastes kjapt også for min del, og har gjort det hele tiden.
yuhu nå får jeg sett både bilder og tlf nr på annonser å greier. Jeg har kun mobil, ikke pc. Så jeg har ikke sett disse tingene via mobn tidligre. Å nå kan jeg oxo bla fremmover i annonsene. Før fikk jeg kun en side med noen få annonser. Nå kan jeg bla til side 2, side 3 osv. Mobilvenlig akvaforum
snarveier virker ikke hos meg heller, firefox og ganske ny pc. uten at det har noe å si

HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)

posting i min personlige tråd går også rimelig treigt.. aner ikke hva som trigger det, men det går laaang tid fra jeg poster melding til siden skifter. åpner jeg ny fane og går til siste innlegg ser jeg min nye post før siden skifter i fanen jeg skrev posten i
Plussmedlem
hea
"Snarvei" knappen fungerer ikke her heller. FF. Dette står i adresselinjen: http://akvaforum.no/undefined

Kan du refreshe sida og prøve igjen no?
Synes det nye designet var veldig flott. Må innrømme at jeg er en av de sure, konservative pc-nuubsene som ikke liker forandringer noe særlig, men trass i småfeil og reklamer som kommer i veien, så synes jeg dette ble veldig bra

Får opp en del tomme sider når jeg prøver å komme inn på div fiskearter, men trykker jeg "oppdater" mange nok ganger så kommer de litt etter litt.
nå virker snarveiknappen hos meg
Plussmedlem
Hans E
Liker designet. Fant imidlertid en bug i imagedisplay.cfm: line 361 The start tag must have a matching end tag

Takk for melding. Feilen er fiksa.
Jammen var den det gitt. Ble ikke tittelen til bildet vist under bildet tidligere når man bladde i bildene til et akvarium. Det er i hvert fall ikke der nå. Tittelen vises imidlertid når pekeren holdes over bildet i oversikten.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap