Troffe akvarist i startgropa. (side 2)

Samme fisk som overfor men en annen fotograf.
[External Image]

[External Image]

[External Image]
En stund siden jeg har oppdatert her nå, får skylde må mye arbeid den siste måneden. Nå er karet oppe og går med nye innvånere. Var på fisketur på fredagen å fikk hentet hjem noen Moliro. Tidligere har oljekroner blitt byttet i lelupier og hestneser. Så da blir fordelingen 8 lelupi, 8 hestneser ( husker ikke artsnavn. Saffen? HJELP!!!!) og 20 troffer

Her er litt bilder fra dagens fotoseanse. Bildene ble ikke all verden, men velger å velge på tåkete vann, og en fotograf som ikke er blitt helt fortrolig med apparatet enda

Først litt troffer
Utrolig flotte fisker alle sammen.Min favoritt er nok hestenesene, men skjønner godt at folk for troffer også da . Lelupiene er jo bare flotte med det intense gule fargen .
Selv om bildene er ikke så flotte men fiskene derimot ser veldig bra ut. Gratulere med nye fisker KBI. Du får ta flere bilde. Trening gjør mester.
Flotte fisk. Ta noen bilder av hele oppsette og.
jaaa det var jo flotte fisker du hadde fått tak i da ja hehe .. spess lelupiene og de F1 Tanganicodus irsacae da... hmm så litt kjent ut gitt.
Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, får skylde på mye jobbing den siste tiden. Roy Fredrik, her er bilder av oppsettet slik det er idag. Har utvidet litt på filterfronten, og satt igang ett 2078 i tillegg til 2180. På 2180en har jeg satt inn en t5 uv-lampe på 36w. Fabrikat Deltec, blir satt på ved behov. Er ikke ofte den er i bruk, men kjekt å ha. Har byttet fra heldekkende lystopp til hengearmatur. Det er på 2x54w + 150w metallhallogen. Angrer ikke ett sekund. Ble mye mer livat med den lampa enn den gamle. Så skal jeg spe på sirkulasjonen med en wavemaker, om jeg får surret meg til å skifte kontakten på den. Det blir tøft

Sølvi. Hestnesene har funnet seg vel tilrette i sitt nye hjem. Var litt knuffing til å begynne med. Var litt småbekymret for bråk. Men det gikk veldig greit.
Det var godt å høre Knud Bjarne ,var litt spent på hvordan det ville gå .
Kjekkt at du gir tilbakemelding

Ser jo ellers veldig bra ut det oppsettet ditt,likte hengeamaturet
Tenkte jeg måtte oppdatere deg. Lurer på om jeg ikke må sette de over i ett artskar etterhvert. Men det får bli med tiden.

Takk for det Lampen er konge. Er en jeg kjøpte av saffen for noen uker siden, da jeg fikk meg ett plutslig innfall, og de får jeg ganske ofte hehe
får du plutselig ett innfall for en 375 l og da?? kanskje?
He he innfall eller anfall ,kan mye gå ut på det samme i fiskesammenheng
hehe.. jupss.

Saffen, overtaler du fruen først da? Reol på 2x 325l. Får vel roe meg ned litt nå for noen uker. Fikk en kjøler i hus før idag. Får vel si att akvarie budsjettet er brukt opp for denne måneden.
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap