Storauksjon i bergen akvarieklubb 10. oktober (side 2)

Vurderer å ta med noen yngel av L46 om noen er interessert?
Leksgruppe av Corydoras panda.
Noen neontetra,
L333
+ div andre grupper m/ Corydoras
Blir det noe saltvanns-relatert mon tro?
Skal ha med eit lite akvarium med lystopp.
CO2 diffusor
Redwood rot

Litt planter og mosar

Tar muligens også med:

Stjernedanio
Pseudomugil gertrudae
+ litt anna fisk

Er på jakt etter:

Stor rot
Kerri tetra
Amano reker
Snille søramerikanske ciklider
Sølvi Gullaksen
Blir det noe saltvanns-relatert mon tro?

Har ikkje fått innmeldt saltvannsobjekter, men dersom det er interesse for å ta med salvannsting kan vi jo sette av eit tidspunkt spesielt for saltvann, f.eks kl. 14:00.
Vil derfor oppfordre alle som kunne tenke seg å ta med saltvann om å ta kontakt, enten her på tråden, eller gjennom profilen min.

Ønskes kjøpt på auksjonen
Er det noen som har en scalare hunn av typen Manacapura red shoulder?

Har 5 flotte fullvoksne hanner, men ingen hunner... Tar de fleste med på auksjonen og håper noen er interessert i noen kjempefine scalarer.
Saltvannsobjekter på auksjonen
Vurderer å ta med en hann av typen Premnas biaculatus da hunne desverre døde pga kortsluttning i en varmekolbe. Det er den som har gule striper og er rødbrun på kroppen og er etter min mening den flotteste klovnefisken som finnes.

Har også en sjøhesthann av arten H. kuda om noen er interessert?

Om ingen er interessert tar jeg de ikke med på auksjonen...
Eg gleder meg helt vilt til denne auksjonen!

Kan nevne det eg kommer på som eg tenkte å ha med meg:

Lekspar av Palett ciklider
3 - 4 stk Danio Rasbora
Noen Ilyodon Furcidens (Tre voksne hanner og 3-4 ungdommer)
Ancistrus Albino

Dette er hvis eg får tak i de da:P Eg må ta ferge i 40 min og kjøre i halvannen time, så det blir tidlig opp og pakke fisk!
Gleder meg
Tar med F1 Ob variant rød zebra
Ob variant Pseudotropheus sp acei
Perlegurami
Forskjellig levendfødere
Corydoras mix
Zebra Danio
Forskjellige planter
Forskjellig saltvann/ferskanns utstyr
Kommer det noe L240 eller L262?
juventus
Kommer det noe L240 eller L262?

Eller noen L200 eller L204?
Tenkte å ta med noen flotte L204 på 7-8 cm
Hei stor intresse her for sjøhest og klovnefisk Blir det noken minstepris på disse i såfall?
Er veldig usikker på om det er stor nok interesse for Klovnefisken og sjøhesten.

ca 200.- for Klovnefisken og ca 500.- for sjøhesten. Ta kontakt om det er av interesse.

Jeg tar de ikke med dersom interessen er lav. De fleste som kommer på auksjonen har ferskvann i akvariene og jeg må ikke bli kvitt de.
Hva tar du med på auksjonen?

Det er vel mange flere som har noe spennende til auksjonen på søndag?????

Hva er du interessert i å kjøpe? Fortell det så øker du sjansen for at nettopp dine ønsker blir oppfylt!
er det noen som kommer til å selge Corydoras Adolfoi? er på utgikk etter noen litt rimelige ettersom de er så dyre i butikken.
hvis noen har tenkt å selge de eller har vært på tidligere auksjoner er det noen som vet sånn ca hvor mye en fisk koster ( pr stk-ish)er vel normalt å selge de i mindre grupper og ikke en og en. eller hva det evt koster for en gruppe / liten gruppe
Da nærmer det seg auksjonsdagen med stormskritt.
Jeg starter litt høsting allerede nå og setter fisken over i kar som ikke er innredet.
Blir lettere å pakke til auksjonen på den måten.

Håper på stort oppmøte og spennende objekter.

Vel møtt alle sammen.
Kjekt med tomme akvarier når ein skal på auksjon ja

Sjølv har eg så smått begynt å dra fram det som eg skal ha med av utstyr, fisken får vente.

Har forresten to feite hoer av dragefinnefisken Iratherina werneri. Ikkje akkurat ein stim, men kan ta dei med dersom det er interesse. Det er vanskeleg å finne hoer i butikken.
Kan være av interesse disse Ingunn ,må vel klare å få tak i noen hanner vel
Vil tro det er greie fisker å ha sammen med coryer?
Mye jeg kunne tenkt mer her, ja

Jeg tar ikke med på mye denne gangen, men vurderer å ta med en nydelig crowntail-hann. (Den på bildene) Har plutselig egg, yngel eller reker i spredt rundt over alt, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av denne karen lenger... Men har ikke helt bestemt meg enda.

Mulig jeg også tar med 2 corydoras green lazer VF og 3 C.atropersonatus, om jeg ikke får solgt eller byttet de bort før, da. Synes det alltid blir så mye styr å fange inn fisk om morgenen før auksjonen, så jeg håper jeg slipper å ta disse med.

Tar også med noen "gule" dvergreker- Neocaridina heteropoda "yellow", og diverse avleggere i en salig blanding.
Noen som tar med seg Malawi-ciklder ?
Tilfeldig bekjentskap
© Karen Hansen
Reklame for plussmedlemskap