Malle med sår! (side 2)

Ok.. Jeg har surfet litt på nettet, men det virker desverre ikke som om det er noen som selger dette i Stavanger??

Ser at på nettet tar det litt tid innen jeg får det. Er det noe jeg kan gjøre i mens? Denne sykdommen går ganske fort. De dør jo over natten!

Vurderte å isolere polkadotten, men det har vel ingen effekt da dette nok er i vannet.
JBL furanol er også det samme. Kanskje det er flere medisiner som inneholder nifurpirinol også?
Rekner med at de har dette i Verdalen Zoo. Innkjøp på mandag. Hvis jeg har noen fisk igjen til da..
Plussmedlem
Sera Baktopur Direct og JBL Furanol inneholder virkestoffet, men det er forskjell på mengden.
1 tablett JBL inneholder 5 mg Nifurpirinol.
1 tablett Sera inneholder 27,6 mg Nifurpirinol.

Edit:
Ser nå at Nifurpirinol ble forbudt på det tyske markedet fra i går, 1. oktober.
Kan dermed bli vanskelig å få tak i disse medisinene framover.
Var innom der for et par dager siden, de har i det minste ganske mye forskjellig medisin. Husker ikke om de hadde noen av disse.
Det blir kanskje litt lenge å vente helt til mandag? Om ingen her kan hjelpe deg, jeg har ikke egnet medisin liggende, så kanskje du har noe antibiotika liggende i et medisinskap? Det kan jo tenkes at dette vil være et bra alternativ i en krisesituasjon.
Har du sjekket at vannverdiene er i orden? Det er det første man gjør når noen ting ikke er som de skal. Kan jo være at mallen var et annet tilfelle enn de andre døde fiskene dine..
Tilfeldig bekjentskap
© Pål R
Reklame for plussmedlemskap