- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Bestilling av akvarie (side 2)
Bestilling av akvarie (side 2)
Heisann igjen,
Jeg har fortsatt ikke fått noe penger av de, hva gjør jeg?? Denne meldingen fikk jeg den 25 oktober.
Dear Kim roger nilsen,
Your order in the Aquaristikshop order no.: 213016422 order date: 24.10.2010 20:59
was cancelled.
These can be reasons for the cancellation of an existing order:
-The order was cancelled on your own desire.
-We have not received your prepayment at the last 3 weeks.
-The customer data are wrong.
If you have questions about your order or the cancellation of this order, please
contact our
customer service:
Deretter spurte jeg når pengene blir satt over til min bank konto. Da fikk jeg denne eposten tilbake den 25 oktober:
> Dear Mr. Nilsen,
>
> thank you for your new inquiry. We have cancelled the payment and so you
> will get back the money on your creditcardaccount today or latest
> tomorrow.
>
> Yours sincerely
> Your team from Aquaristikshop.com
>
> Happy Diskus - e.Kfr.
> Business park Loessnitz
> 082984 Loessnitz
> -Germany-
Jeg har fortsatt ikke fått noe penger av de, hva gjør jeg?? Denne meldingen fikk jeg den 25 oktober.
Dear Kim roger nilsen,
Your order in the Aquaristikshop order no.: 213016422 order date: 24.10.2010 20:59
was cancelled.
These can be reasons for the cancellation of an existing order:
-The order was cancelled on your own desire.
-We have not received your prepayment at the last 3 weeks.
-The customer data are wrong.
If you have questions about your order or the cancellation of this order, please
contact our
customer service:
Deretter spurte jeg når pengene blir satt over til min bank konto. Da fikk jeg denne eposten tilbake den 25 oktober:
> Dear Mr. Nilsen,
>
> thank you for your new inquiry. We have cancelled the payment and so you
> will get back the money on your creditcardaccount today or latest
> tomorrow.
>
> Yours sincerely
> Your team from Aquaristikshop.com
>
> Happy Diskus - e.Kfr.
> Business park Loessnitz
> 082984 Loessnitz
> -Germany-
Postet 01.11.10 kl 17:12
Postet 01.11.10 kl 18:52
Postet 01.11.10 kl 18:55
Endret: 01.11.10 kl 18:55
Postet 01.11.10 kl 21:03
Postet 01.11.10 kl 23:32
Kim Roger Nilsen[QUOTE=Nils Vollstad]Tålmodighet er en dyd Kim Roger. Husk på at ting ofte tar noe tid og at selv i Tyskland er helg, og betalingsinstitusjoner er stengte. Smør deg med litt tålmodighet så ordner nok dette seg.
Håper på det.
Dette firmaet virker som "dønn seriøse" så du kan ta det helt med ro.pengene kommer de. Men systemet krever neon dager før pengene er tilbake på plass. Og så har det jo vært helg attpåtil
Postet 01.11.10 kl 23:48
Akvarie
Hvis det er noe som gjelder kjøp fra Tyskland, så for all del, dette er en ADVARSEL!!! Styr unna kjøp fra dette nettstedet, jeg har erfart kjøp derfra er reine svindel. Ingen leveranse av varen, hvor selger overhode ikke leverer, men låver og låver.
http://www.mhk-aquaristik.de/
Så her er det holde seg langt unna kjøp fra dette stedet, gi deres venner en advarsel, det er en meget useriøs selger
http://www.mhk-aquaristik.de/
Så her er det holde seg langt unna kjøp fra dette stedet, gi deres venner en advarsel, det er en meget useriøs selger
Postet 01.11.10 kl 23:54
Hans JohansenHvis det er noe som gjelder kjøp fra Tyskland, så for all del, dette er en ADVARSEL!!! Styr unna kjøp fra dette nettstedet, jeg har erfart kjøp derfra er reine svindel. Ingen leveranse av varen, hvor selger overhode ikke leverer, men låver og låver. http://www.mhk-aquaristik.de/ Så her er det holde seg langt unna kjøp fra dette stedet, gi deres venner en advarsel, det er en meget useriøs selger
På meg virker det ufattelig at du kan si noe slikt. De er riktignok trege med å sende men...nå har jeg kjøpt flere ganger fra dette stedet i det siste og de leverer hver gang! Siste gangen kjøpte jeg bl.a. lysrør. Det viste seg at et rør var defekt når jeg fikk det. Sendte en mail om fortalte hva som hadde skjedd(brudd). No problem-fik umiddelbart en tilgodelapp på verdien. Dette virker iallefall seriøst på meg.
Postet 02.11.10 kl 00:25
elwaro[QUOTE=Kim Roger Nilsen][QUOTE=Nils Vollstad]Tålmodighet er en dyd Kim Roger. Husk på at ting ofte tar noe tid og at selv i Tyskland er helg, og betalingsinstitusjoner er stengte. Smør deg med litt tålmodighet så ordner nok dette seg.
Håper på det.
Dette firmaet virker som "dønn seriøse" så du kan ta det helt med ro.pengene kommer de. Men systemet krever neon dager før pengene er tilbake på plass. Og så har det jo vært helg attpåtil
Ikke stress med disse har fått tilbake penger ved flere anledninger, både ved ødelagte varer og feilbestillinger fra min side..
Mvh,
Kristian
Postet 02.11.10 kl 05:55
Bestilling av akvarie
Heisann,
Jeg fikk tilbake pengene idag, -70kr som sikkert er til gebyr elns. Jeg fikk også nye akvariumet fra dahlsdyrerike idag, takker til den som anbefalte dahlsdyrerike, akvariumet var i bra stand og leveringen var rask!
Jeg fikk tilbake pengene idag, -70kr som sikkert er til gebyr elns. Jeg fikk også nye akvariumet fra dahlsdyrerike idag, takker til den som anbefalte dahlsdyrerike, akvariumet var i bra stand og leveringen var rask!
Postet 03.11.10 kl 16:10