Storauksjon (tromsø akvarieklubb) (side 2)

Andreas:

Hannene blir ca ti cm lang. Hunnene en del mindre. 7-8 cm kanskje. Vet ikke helt hva du mener med hissig, men de har en annen adferd enn dvergreker og unge reker(som er de jeg har til salgs) har jeg erfart at jakter.

Det står i kunnskapsbasen om lignende arter(Macrobrachium) at store ciklider kan true de, altså smake på dem. Diskus går vel inn under kategori stor ciklide.

Jeg vil anbefale at du har dem alene i 54 literen fremfor å ha dem sammen med diskus.

Vet ikke hvor mange jeg har til salgs, men vil tippe rundt ti stykker. Har en annen som også er interessert, så usikker på antall du kan kjøpe. Men skal vel få til noe så dere begge evt får det dere vil ha!

Det må ha vært en annen type reke med klør jeg har hatt, men jeg kjøper gjerne til 54Literen

Nettopp funnet ut at jeg og samboeren skal til Egypt den 13. nov, så blir "dessverre" ikke å komme på auksjonen..

Får heller sette tingene og dyrene til salgs her inne når den tid kommer
Inaktiv bruker
Kine Kristine
Nettopp funnet ut at jeg og samboeren skal til Egypt den 13. nov, så blir "dessverre" ikke å komme på auksjonen.. Får heller sette tingene og dyrene til salgs her inne når den tid kommer:)

Æsj så dumt , hadde veldig lyst på litt mose og noen flere reker ;p Dere får ha en god tur
Er det noen interesse for et 43 l Jebokar tro?
Det kommer komplett og er kjøpt på butikk for ett år siden, men jeg finner ikke pærer til det med nok lys til og ha planter i, så det må enten bygges om i lystoppen eller brukes til annet enn planter..
tenker jeg tar med meg noen kirsebærreker, har også ett kampfiskpar i rødt, og ellers har jeg ikke gått igjennom tingene mine godt nok til å se om det er noe mer..

er vel så mange som tar med seg ancitrus yngel og voksne at det er ikke vits å plukke opp de jeg har ? Er et liv å få de opp derifra, men får jeg solgt så tar jeg innsatsen.
Så flott!
Jeg tror ikke det har vært problemer med å få solgt noe tidligere, men kan selvsagt ikke love noe!
Bare følg med i tråden!
Ellers er det bare å ta med det du vil, innskrivingen av fisk og objekter vil skje fra klokka 11 før auksjonen den 13 og er ikke avhengig av denne tråden =)
Nå nærmer auksjonen seg og jeg vil minne om det siste som ble skrevet her. Denne tråden er ikke en fasit på hva dere tar med dere, den er bare ment som et hjelpemiddel.

Er selv usikker på hvor mange av hver art jeg får med meg, fordi jeg ikke har antallet som er i karet mitt nå. Så det vil tiden vise hvor mange som har riktig størrelse og hvor mange jeg får tak i av disse.

Til dere med kampfisk og guppy. Er mye mulig jeg kommer til å by på begge deler hvis det dukker opp på auksjonen. Jeg (og sikkert flere med meg) drar dit med et åpent sinn

Gleder meg til lørdag!
Perleguramien som skal til Auksjonen =)
Jeg tar med meg en gruppe med fire albino-corydoras.
Geir Kristiansen
Alle som skal ta med seg fisk må huske på forsvarlig pakking av fiskene. Husk også på at fiskene skal videre etter auksjonen også, så ta med litt ekstra å pakke i. Har man flere fisk som skal selges sammen så skal man så langt som det er mulig merke antall på hver kjønn. Er det ungfisk så merkes dette. Regner med at det blir satt opp prosjektor og storskjerm slik at vi kan benytte fiskebasen under aiksjonen. Et god tips er å ta med en frysebag som man har hatt en stor pose varmtvann i. Denne vil holde på temperaturen godt slik at fiskene får lettest mulig reise.

*** BUMP***

Viktig at alle pakker godt.
Har fått opp en porsjon med eikeblader sent opp fra Sørlandet, kan ta med etpar poser hvis noen er intressert.
Tar med noen røtter, skiferhuler og det som jeg finner.
Inaktiv bruker
Mye spennende!
Nils Vollstad
Tar med noen røtter, skiferhuler og det som jeg finner.

har du saltvann ? kan du ta med noen knapper og skiver i tillegg? har kjempelyst å kjøpe dette..
Det tar vi heller etterpå. Det er nok for liten interesse for saltvanns ting til å auksjonere dette bort.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap