Hjemmelaget 3d bakgrunn (side 2)

Da har det første strøket tørket. har delt opp 3d bakgrunnen i 2 deler nå. jeg har et spørsmål, må hele isopor platen males? Også bakom?
Kim Roger Nilsen
Da har det første strøket tørket. har delt opp 3d bakgrunnen i 2 deler nå. jeg har et spørsmål, må hele isopor platen males? Også bakom?

Isoporen trenger ikke males. Den er helt ufarlig
Kine Kristine
[QUOTE=Kim Roger Nilsen]Da har det første strøket tørket. har delt opp 3d bakgrunnen i 2 deler nå. jeg har et spørsmål, må hele isopor platen males? Også bakom?

Isoporen trenger ikke males. Den er helt ufarlig

Den er grei
Da var jeg færdig med å kutte osv. Må tette sprekker, ble litt skjeivt
Inaktiv bruker
Det der så jo riktig proft ut!
Marius Stenbakk
Det der så jo riktig proft ut! :D

Limer med silikon nå, tetter sprekkene med isopor som er malt med samme farge
Dette blei jo rimelig bra. en god ide om det blir ny bakgrunn.
Hvor mye kosta poxydekk del 1 og 2 og isoporen?
Rune 160L
Dette blei jo rimelig bra. en god ide om det blir ny bakgrunn. Hvor mye kosta poxydekk del 1 og 2 og isoporen?

Takk Hmm, betalte 84kr for ei 10mm plate isopor på byggmakker'n og 400kr for poxydekk del 1 og 2 på farvehuset.
Kim Roger Nilsen
[QUOTE=Rune 160L]Dette blei jo rimelig bra. en god ide om det blir ny bakgrunn. Hvor mye kosta poxydekk del 1 og 2 og isoporen?

Takk Hmm, betalte 84kr for ei 10mm plate isopor på byggmakker'n og 400kr for poxydekk del 1 og 2 på farvehuset.

Grei pris det. Blir nok en hjemme mekka bakgrunn her og med tiden.
Kim Roger Nilsen
[QUOTE=Ole Einar Ness]Se der ja, blir bra dette ;) Gjøco "Poxydekk" del 1 og 2 du kjøpte?

Ja poxydekk del 1 og 2 ja
Ok, samme som meg det

Har fylt karet mitt med vann nå og lar vannet få sirkulere en dag ellet to og så bytter jeg vann igjen tenker jeg å starter innkjøring.
Var litt spent på om styrofoam "kulissene" skulle knekke eller holde seg ned, men ser bra ut til nå
Ole Einar Ness
[QUOTE=Kim Roger Nilsen][QUOTE=Ole Einar Ness]Se der ja, blir bra dette ;) Gjøco "Poxydekk" del 1 og 2 du kjøpte?

Ja poxydekk del 1 og 2 ja
Ok, samme som meg det

Har fylt karet mitt med vann nå og lar vannet få sirkulere en dag ellet to og så bytter jeg vann igjen tenker jeg å starter innkjøring.
Var litt spent på om styrofoam "kulissene" skulle knekke eller holde seg ned, men ser bra ut til nå

Hehe Nettopp fylt akvarie jeg og. Skal poste noen bilder når jeg gromse er borte. Ble litt skremt da jeg hadde fylt ca 220L hørtes ut som om hele akvarie skulle bekke, men det var bare isoporen som fløyt litt oppe, hadde festet litt for dårlig med silikon i toppen-_-
Da var jeg ferdig! Nå er det innkjøring av akvarie Vannet er fortsatt litt "hvitt" eller gromsete etter sanden enda. Men det forsvinner sikkert etter et par vannbytter.
Gratulerer, får håpe den sitter da?
Ole Einar Ness
Gratulerer, får håpe den sitter da? ;)

Takk Sitter bra så langt ^^
Kim Roger Nilsen
[QUOTE=Ole Einar Ness]Gratulerer, får håpe den sitter da? ;)

Mine ser ut til å holde de og
Ole Einar Ness
[QUOTE=Kim Roger Nilsen][QUOTE=Ole Einar Ness]Gratulerer, får håpe den sitter da? ;)

Hehe Ble kjempefint!
Kim Roger Nilsen
[QUOTE=Ole Einar Ness][QUOTE=Kim Roger Nilsen][QUOTE=Ole Einar Ness]Gratulerer, får håpe den sitter da? ;)

Hehe Ble kjempefint!
Takk for det ja Må finne på noe lurt for å dekke til bak så jeg ikke ser rett inni panelen.. Ikke lenge til jeg skal bytte vann igjen å fylle i grus og div å starter innkjøring.
Inaktiv bruker
Hiver meg på: Gratulerer , den ble kjempe flott!
Tilfeldig bekjentskap
© Nicolai Draugsvoll
Reklame for plussmedlemskap