54liter killi kar (side 2)

Kanskje jeg skulle prøvd å kutte noen bambusstenger opp i biter og sette nedi karet? kanskje festa noe mose på de og, jeg så nemlig et annet kar som hadde dette og det var kjempe fint
går det an å bruke sånne de setter i vegkanten tro???
Jan Tore Olsen
noen som har peiling på hvor mye en slik boks med akryl maling koster?

Betalte litt over en hundring på Coop Obs her om dagen. Jeg malte en en papp plate engang med sort matt bengalakk og det ble veldig bra, bare ett tips, men ikke noe særlig glad i vann.
Får nok maling mye billigere enn det der. Jeg har kjøpt på clas ohlson. Tror det kostet 40 kroner for en liten boks. Holder lenge til et akvariet på den størrelsen her. Jeg brukte litt over en boks på mitt 120 liter, og da malte jeg baksiden og en kortside.

Det er bilde av det ene akvariet med denne malingen på profilen min, fluval edge akvariet.

Jeg prøvde først med folie, men jeg syns ikke resultatet ble pent. Ble en veldig speileffekt i forhold til hvordan det ble med matt maling.
oi! det var jo kjempefint det du hadde bilde av på profilen din
NEIII!!!

Akvariet knuste da jeg fyllte det med vann plutselig etter at jeg hadde fyllt det, "Knas" og da fosset vannet ut over gulvet og pc kabler og hele greia
Inaktiv bruker
[QUOTE=Jan Tore Olsen]NEIII!!!

Akvariet knuste da jeg fyllte det med vann plutselig etter at jeg hadde fyllt det, "Knas" og da fosset vannet ut over gulvet og pc kabler og hele greia[/QUOTE

ÅÅÅ,såå synd Men hvordan kunne det knust med bare vann i ? Du burde dra dit du kjøpe den å enten få nytt eller få pengene tilbake!!

Kjempe synd! Har du det bilde av skadene?
Jeg kjøpte det av en person i arendal og omegn akvarieklubb, jeg så ingen skader på glasset den dagen jeg kjøpte det, men når jeg tok vekk ramma under karet, så jeg hvor sprekken hadde startet helt nede i hjørnet på karet, jeg tror ikke det er jeg som har lagd skaden fordi jeg har aldri hatt vann i det før og det har bare stått stødig på gulvet
Jeg har ikke gitt opp mitt prosjekt enda da jeg har en 70 liter som har tatt det fallne akvariums plass og nå har jeg satt noe pista oppi og skal sette javamosa og hornbladet oppi i morra
her er noen bilder av det ødelagte karet (før det sprakk) og det nye karet, det nye er ikke spesiellt fint å se på på utsiden, men det fungerer ihvertfall.
nå venter jeg bare på at karet skal gro seg litt til, så skal jeg begynne å se etter killier
Nå har jeg også snakket med en dyrebutikk, og de kulle ringe meg når de hadde funnet ut prisen på nigeriakillier
Plussmedlem
Hørte faktisk med butikken her om nigeriakilli selv, for noen dager siden. Lurer på å sette opp en liten reol med artskar...
Tilfeldig bekjentskap
© Didrik T. Hurum
Reklame for plussmedlemskap