Pris på fisk (side 2)

Og i Tromsø kan du få 100 neontetra for 3-4.000 kr
hahaha hadde vart morsomt å hørt priser på noen andre fisker fra den butikken
15 kr for neontetra er helt normalt i bergen,10 for 100kr vi tar det der jeg jobber
og det er jo gjerne slik at vi gir en god pris hvis folk vil ha feks 50 stk osv.....
Butikker som har så lave priser som 8 kr stk,må jo ta inn store mengder om gangen,da får de gjerne svært gode priser fra leverandør
gav 14kr stk for simulansene mine jeg... :P det er da helst en god pris

Ser at andre skal ha 49 for de... :P
Sunnmøre
Det er tydligvis en stor ulempe å bo på sunnmøre. Har sjekket fire butikker nå. Kardinaltetra ligger på 25. 200 for 10 stk

Guppy 25-35.

Ancistrus 50-80

platy 39

molly 45
Hei, kan du svare på hva man kan legge ut fisk for? Hvis du kan det så lurer jeg på hva man kan ta for en guppy?
Norges største akvariebutikk tok den nette sum av kr 35 pr neontetra i sommer, eller 300 pr 10 stk! Ran på høylys dag (og jeg lot meg villig loppe......)
Turtle-girl
Hei, kan du svare på hva man kan legge ut fisk for? Hvis du kan det så lurer jeg på hva man kan ta for en guppy?:)


Hvis det er en helt vanlig variant så vil jeg si ca 3-5 kr på det private marked.
til informasjon kjøper de fleste butikker neontetra for rundt 2 kr stk.. På de fleste fisker gjør butikkene 5 gangen eller mer for å få utsalgspris, dette for å dekke fraktutgifter. Men som dere er inne på, de vil jo tjene penger. Midtun Zoo synes jeg er rimelig, det er nok fordi de ligger midt i mellom mange dyrebutikker. De har godt utvalg, men min mening er at der får man kvantitet.
Hei og godt nyttår!
Jeg har vært på ferie i Egypt i to uker nå så har ikke fått skrevet noe imens.
Dette var bare ment som hjelp sånn folk kan vite hva slags fisk de har der og samenligne priser.
Jeg er bare 13 år, jeg bare kjøper fisk der, synes det er litt rart at folk skal kalle det reklame når jeg ikke har noe med butikken å gjøre utenom at jeg kjøper litt fisk der et par ganger i måneden.
Skal skrive pris på flere fisk etterhvert vis folk synes det er greit. Men akkuratt no vil jeg bare sove, har satt på flyet i hele natt og satt fast en del timer i København.

Mvh Emil
Lasse
til informasjon kjøper de fleste butikker neontetra for rundt 2 kr stk.. På de fleste fisker gjør butikkene 5 gangen eller mer for å få utsalgspris, dette for å dekke fraktutgifter. Men som dere er inne på, de vil jo tjene penger. Midtun Zoo synes jeg er rimelig, det er nok fordi de ligger midt i mellom mange dyrebutikker. De har godt utvalg, men min mening er at der får man kvantitet.


Midtun Zoo er også Norges største dyrebutikk så de kan ta inn litt flere fisk om gangen en små butikker. Det ligger også 2 små dyrebutikker 5 min med bil bortenfor på Åsane senter ser at disse er ganske mye dyrere. Der kan prisen ofte være 10-15 kr dyrere for mange arter.

På de små dyrebutikkene er det ofte langt mindre erfarne folk i er min oppfatning, det er selvfølgelig mange untak. Men i en liten butikk jobber det kanskje 2 stk og de skal vite litt om alt da er det ofte litt vanskelig for de å vite så mye om fugl, fisk, gnagere, hund, katt og annet. Mens på de store dyrebutikkene og reine akvariebutikkene er det folk som jobber med en ting som de vet mye om istedenfor myeee annet.

Godt Nyttår!
De store Gibbicepsene koster 899,-
Neontetra koster nå 12 ,-
Smaragdpansermaller 89,-
Klovnepleco 129,-
Ancistrus(VF fra Colombia, 6-9 cm) 249,-
kansje mitun zoo er norges største dyre butikk menn ikke norges største akvarje butikk , etter mitt syn hadde dei ikke stort mer utvalg der av d mer spessielle eller vanlege små butikker har , uten om eg fikk taki ein meget spesiell fisk der sell som mer eller mindre var der med ein feiltagelse
Hei hei;)
heidriver å skal prøve å fjerne 2 store oscarer(17-20cm) hvor mye er det man kan ta for disse i pris?privat. å dette er et par. viss ikke gratis da,skjønner den kan du noe om pris på disse fiskene? så du hadde skrevet masse,kunnskap kanskje

Hilsen Jeanine
Der er dessverre ikke så lett å bli kvitt store Oscarer,
ikke om man gir dem bort en gang.
Du kan for all del være heldig å finne noen som skal ha akkurat slike,
men det er ikke så mange som har store nok kar til disse.
Og de som har så store kar bruker dem som regel til andre fisker enn slike.
Synd egentlig, for de er skikkelig tøffe, med masser av personlighet!

Ser at Oscarer i str. 7-9cm ligger på 57,- i innkjøp til butikk fra Imazo (tropeimporteren)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap