Stort vs. lite (side 2)

Synd. Håper du får bedre plass med tiden, så du kan vurdere det igjen i fremtiden en gang.
Er synd men er litt av en jobb å ha det å.
Nja, vil ikke kalle det jobb, men hobby. Men ja, det er litt å gjøre med det, som alt dyrehold.
Har gått på noen nybegynnerfeil før,trudde det ikke det var så omfattende som det er beskrevet i ei bok.
Les litt i tråden som 530 har skrevet om oppstart. Den er veldig fin.

Bare man er kommet i gang, så er det ike så komplisert, egentlig. Er en del å sette seg inn i til og begynne med, men så tar man det litt, etter litt.
Var inne på den i stad.Men har lest om vann,ph osv,planter og at man må passe på hvilke fisk man kjøper i fht vann,det samme med plantene,måle ph hver dag
Idamor
Er synd men er litt av en jobb å ha det å.



Om du ser på dette som en jobb, er det kanskje greit at du ikke får deg noe akvarie. Dette er en hobby som skal gi glede og mange hyggestunder

Gleden kommer bl.annet ved at en ser yngel vokser opp og gleder har en bl.annet ved foring og vannbytter.

Har selv oppegående 12-14 kar og har glede av dette hver eneste dag. Den dagen jeg ser på hobbyen min som jobb.... selger jeg alt
Jeg syns det er mye å gjøre for å få det i gang.Jeg har lest om oppstart osv og det ble litt for mye.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap