- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon i Larvik søndag 6 mars fra kl 1200 (Larvik Akvarieklubb) (side 2)
Storauksjon i Larvik søndag 6 mars fra kl 1200 (Larvik Akvarieklubb) (side 2)
Da vil vi takke Vilmarksliv i Larvik for mange flotte premier til auksjonen.
Kan nevne innvendige pumper og en med innebygd uv-lys.
Masse Fòr, lysrør sett m.m
Kan nevne innvendige pumper og en med innebygd uv-lys.
Masse Fòr, lysrør sett m.m
Postet 23.02.11 kl 17:38
Sanne.....du har vel ikke tilfeldigvis noen boraras sp petch noi/south thailand til overs også? :p
Hvis du mener de jeg helt uten anstrengelser fikk over 100 yngel av tidligere, så jo da, jeg har alle sammen enda.
MEN: jeg tør ikke garantere at det er akkurat den arten, selv om de er kjøpt som det.
Tar også med Betta sp. "Palangkaraya" F1. Nyoppdaget Betta-art i 2009, bragt hjem for første gang av norske akvarister i juni 2009, og drettet (antakelig først i verden) av undertegnede
Og ser at jeg har et par VF Apistogramma sp. "Oregon" fra Rio Itaya til overs, som jeg også tar med:
Postet 24.02.11 kl 20:21
Postet 28.02.11 kl 12:37
Postet 28.02.11 kl 21:56
Takker Thor Winter fra Dahls dyrerike for premier til auksjon, han kommer også til å ha en stand på stedet hvor det blir mulig og kjøpe fòr og utstyr + div til en billig penge
Han kommer også som vanlig til å være auksjonarius
Han kommer også som vanlig til å være auksjonarius
Postet 01.03.11 kl 11:52
Postet 02.03.11 kl 14:02
Postet 03.03.11 kl 02:06
Vet det er en del apistogramma nede i Larviksområdet så spør pent her om det er noen som har for salg 2 stk A. Commbrae huer og en borellii hanne
send meg gjerne en mail
leifejohansen@hotmail.com
LOFFA
send meg gjerne en mail
leifejohansen@hotmail.com
LOFFA
Postet 03.03.11 kl 02:45
Da ser det ut som jeg kan komme til Larvik.
Og da tar jeg med noe dere i alle fall ikke får tak i på Lillestrøm:
Etroplus Canarensis F1. fra første og eneste oppdrett i Norge, 2. oppdrett i Europa.
Flott og skjelden Indisk ciklide som ikke kommer i handel igjen p.g.a. "red list".
Her er en voksen:
En gruppe av disse tar jeg med: (det er ikke så mange igjen nå så det nærmer seg siste sjanse.)
Tar også med noen av de etter hvert svært ettertraktede:
Mogurnda adspersa F1. Sydaustralsk ørretgoby. Lett og holde (13 - 33 gr). Lett og yngle, men rimelig vanskelig å fóre opp yngelen. Skikkelig stasfisk.
Hva med noen smykketetra eller Rødnesetetra?
Kanskje diverse annet også.
Og da tar jeg med noe dere i alle fall ikke får tak i på Lillestrøm:
Etroplus Canarensis F1. fra første og eneste oppdrett i Norge, 2. oppdrett i Europa.
Flott og skjelden Indisk ciklide som ikke kommer i handel igjen p.g.a. "red list".
Her er en voksen:
En gruppe av disse tar jeg med: (det er ikke så mange igjen nå så det nærmer seg siste sjanse.)
Tar også med noen av de etter hvert svært ettertraktede:
Mogurnda adspersa F1. Sydaustralsk ørretgoby. Lett og holde (13 - 33 gr). Lett og yngle, men rimelig vanskelig å fóre opp yngelen. Skikkelig stasfisk.
Hva med noen smykketetra eller Rødnesetetra?
Kanskje diverse annet også.
Postet 04.03.11 kl 15:30
Postet 04.03.11 kl 20:24
Alle som har et lite eller stort akvarium i heimen burde komme på denne auksjonen.
Du kan helt klart være nybegynner og få mye glede av dette.
Ikke noe krav til medlemskap (eller press om å bli medlem).
Her går antagelig veldig mye fin fisk og fine planter for hyggelige priser for alle.
Dette er auksjon for ALLE med litt interesse. Man trenger ikke ha 2, 10 eller 40 kar for å komme hit. Det er for ALLE som har interesse for akvarium.
Sjekk adressen i første innlegg i tråden.
Jeg har ikke noe med det, men;
jeg sier velkommen.
Du kan helt klart være nybegynner og få mye glede av dette.
Ikke noe krav til medlemskap (eller press om å bli medlem).
Her går antagelig veldig mye fin fisk og fine planter for hyggelige priser for alle.
Dette er auksjon for ALLE med litt interesse. Man trenger ikke ha 2, 10 eller 40 kar for å komme hit. Det er for ALLE som har interesse for akvarium.
Sjekk adressen i første innlegg i tråden.
Jeg har ikke noe med det, men;
jeg sier velkommen.
Postet 05.03.11 kl 01:06
Postet 05.03.11 kl 18:44
Postet 05.03.11 kl 19:17
Postet 05.03.11 kl 19:20
Storauksjon
Vi tar med bla SAE, knurremaller, en stor Black Goast, Platy, Endlers Guppi også noen Ansictrus super red ( om jeg får tak i de) + div
Postet 05.03.11 kl 22:21
Postet 05.03.11 kl 23:58
Postet 06.03.11 kl 10:35
Odd Meyer LøgevikUff, dette gjør nesten vondt å se på! Misunner virkelig dere som boe i nærheten og får med dere dette idag. Særlig de flotte Apistoene gjør meg varm om hjertet :D
Hei Odd
Larvik er noen mils steinkast nede i gata, men dukket opp der i dag. Ble litt mer handling, som det pleier, på meg i dag. Deriblant 3 nye apistogramma typer
*trio viltformen av cacatuoides
*2 par barlowi VF
*1 par sp "Oregon" VF
Ble også en hel eske med planter da det var mangel vare her. Nå må jeg si at jeg stort sett var fornøyd med auksjon. Mange VF fisk, som skjeldent eller aldri er å få tak i, i handelen var gøy å få med seg. Spesielt artig var trioen jeg kjøpte med F1 Dicrossus filamentosus (Colombia)
Bra auksjon, men langtrekkelig. Det gikk noe smått unna til tider, tidsmessig
Takk til alle som var med å gjøre denne auksjonen mulig. Godt jobbet!!!
Postet 06.03.11 kl 22:13
Postet 07.03.11 kl 20:02
Postet 07.03.11 kl 20:11