Sjekk ut mine sjeldne blue moscow guppy (bilder) og en vakker ho guppy (side 2)

Utrolig fine hanner =D Rett å slett nydelige =)
slike selges nå! min onkel må legge ned karet:/ så sjekk annonsen!
Inaktiv bruker
fine
Har et par av dem, altså en hun og en han.
Kjøpte dem på auksjon i Larvik forige helg, hunnen er høygravid.
Foreløbig så har jeg dem ilag med andre varianter av vakre utstillings gyppier.
Men er igang med innkjøring av et eget kar til dem, karet er bare 16 liter så ikke vet jeg om jeg får dem til å leke og yngle der.
Hvis ikke så må jeg finne på noe.
Guppy leker og yngler i ett kjøkken glass om vannverdiene er ok. Men det er selvfølgelig ikke anbefalt og ha dem i så lite vannvolum. Husk att jo mindre kar, jo vanskeligere og holde vannverdiene stabile.

Det er IKKE anbefalt og holde "flere typer utstillingsguppy" sammen, da har du plutselig ikke utstillings guppy lenger, men guppy mix da alt blander seg med alt og du hverken har hummer eller kanari igjen. Husk att utstillingsfisk er resultatet av nitidig avl for og få stammene rene (att mor og far gir avkom med likt utseende som seg selv)

Har du først hatt hunnen sammen med div annen guppy må du regne med att yngelen er altmuligrart når den blir født..
Hei Lena.
Ja vet hva du mener, både når det gjelder vann verdier og volum.
Og som du sier så er det ikke lurt å mixe forskjellige typer guppy.
Skal få splittet parene di nermeste dagene, kanskje allerede i dag.

Har 2 par av noen røde utst guppyer som skal over i et 54 liters kar, må bare anonsere og selge 10-12 endlers guppier som er i det karet.
Di blå guppyene har jeg bestemt at skal få gå i 37 literen der dem er.
Og så har jeget annet par som får gå i 16 literen.
Får håpe dem i mellomtiden ikke har mixet for mye, har gått i lag en ukes tid, men vet ihvertfal den blå var gravid da jeg blandet dem.
Hvordan går det med guppiene nå ?
Blue moscow triangelhale
fiskemannenfraÅS


Hei
Ja jeg driver selektiv avel på disse, har 4 stk 54 litere med bare Blue Moscow triangelhale
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap