Foring av black ghost? (side 2)

okei, det er bra! Da var det nok ikke noe farlig Nå spiser den røde mygglarver å så måtte nok bare venne seg til akvariet..
Nå starter jo gattfinnen langt fremme på disse fiskene da. så forran magen som jeg sa, var vel litt kjapt svart.. he he. Men regner med du skjønner.
Ja, skjønte det. hehe. Er nok i orden det her Spiser å alt nå så. Så nå gleder jeg meg bare til den blir større Lurer på om det tar lang tid før det syns at den har vokst. Er vel ca 10 cm nå.. vanskelig å se fra bilde jeg la med men..
hos meg har black ghosten min forsynt seg grådig av yngelene mine, guppy, platy, og molly. 0.5-3cm

Det var en veldig stor strek i regnina

noen anrde som har opplevd at ynlel forsvinner grunnet BG?
Arriane
hos meg har black ghosten min forsynt seg grådig av yngelene mine, guppy, platy, og molly. 0.5-3cm Det var en veldig stor strek i regnina :( :( noen anrde som har opplevd at ynlel forsvinner grunnet BG?



Som sagt før i denne tråden, så er BG en rovfisk, så det er naturlig for de og se på all mindre fisk som fôr.
BG har heller ikke så liten munn som det kan se ut med første øyekast. De gaper imponerende høyt om de vil, så fisk som du tror er for store til og bli spist av BG, behøver ikke nødvendigvis være det. Desverre. :/

Har lest i den andre tråden din, og vil nok anbefale deg og enten levere den tilbake, eller ha den i et kar uten små yngel.
Takk for svar lisa-s
Hadde en venn som kunne overta den, om den ble for stor for meg.
Han har ikke plass akkurat nå, så BG havner tilbake til butikken.
Så kan noen andre få glede av den.

Har et kar med bare kirsebærreker, men det er aaaalt for lite for ham, dessuten hadde det nok blii koldtbord delux også, hehe.
Hehe, ja reker er snacks for en BG!

Det var like greit å få den returnert da synes jeg.
En stk black ghost er levert
Og 3 stk praktbotia har funnet veien hjem i stedenfor
Huff, må være kjett å måtte levere fra seg BG.. Nå får min BG 720 liter snart Så da kan den bare vokse på Dem vokser jaggu fort selv om han er ganske liten enda..
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap