Yngel og malle.. (side 2)

Ole Olsen
B.Andresen : Hva mener du med at eggene klekker inni hunnen?


Guppy er en levendefødene fisk så dem går med egg i buken som klekker rett før fødselen.
B. Andresen
[QUOTE=Ole Olsen]B.Andresen : Hva mener du med at eggene klekker inni hunnen?


Guppy er en levendefødene fisk så dem går med egg i buken som klekker rett før fødselen.

Levendefødende går ikke med egg det er jo derfor det heter levendefødende
Fikk lagt det ene akvariet ditt på favorittlista mi, så nå slipper du ikke unna minse spørsmål
Ole Olsen
[QUOTE=B. Andresen][QUOTE=Ole Olsen]B.Andresen : Hva mener du med at eggene klekker inni hunnen?


Guppy er en levendefødene fisk så dem går med egg i buken som klekker rett før fødselen.

Levendefødende går ikke med egg det er jo derfor det heter levendefødende


De er ikke levendefødende. "Eggene klekkes inne i hunnen umiddelbart før «fødselen», så det er ikke snakk om ekte levendefødende, men såkalte ovoviparier" Står det på wikipedia
Ilene Noedsteien
Det skal jeg gjøre om det er mere jeg spekulerer på.. Kan jeg legge deg til som venn på en eller annen måte her?


Nei ikke det jeg vet om.

Men om du liker et eller flere av mine akvarier så kan dette registreres på det akvariet det gjelder. Gå innpå min side og videre derfra inn på min egen tråd med navn: Andresen`s akvari(er) 21l 120l 250 og 270l
så kan vi snakke der sånn at denne tråden ikke kommer alt for langt ut av sin egentlige mening.
Tilfeldig bekjentskap
© TELEMARK
Reklame for plussmedlemskap