- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Lillestrøm og omegn akvarieklubb, storauksjon 6. mars (side 2)
Lillestrøm og omegn akvarieklubb, storauksjon 6. mars (side 2)
Postet 27.02.11 kl 13:45
Postet 27.02.11 kl 13:47
Postet 28.02.11 kl 13:01
Postet 28.02.11 kl 20:03
Postet 02.03.11 kl 19:53
Postet 02.03.11 kl 20:03
Vi planlegger også turen til Lillestrøm og da tar vi nok med dette:
Poecilia Wingei (endlers) med lokasjon: Cariaco, Paria Peninsula Sucre, Venezuela.
Corydoras caudimaculatus, F1 ungfisk (hvis jeg syns de er store nok).
Ancistrus dolichopterus (L183), en ungfisk
Myriophyllum mattogrossense
Blyxa japonica
Poecilia Wingei (endlers) med lokasjon: Cariaco, Paria Peninsula Sucre, Venezuela.
Corydoras caudimaculatus, F1 ungfisk (hvis jeg syns de er store nok).
Ancistrus dolichopterus (L183), en ungfisk
Blyxa japonica
Postet 02.03.11 kl 20:37
Inaktiv bruker
Nå er det ikke mange dagene igjen
Gleder meg
Ha med liste: Redmoor Røtter, noen filter,
noen varmekolber, bok, som "ny" back to nature: Malawi
T5 armatur, kanskje noe mat/medisin.
Fisk: lekspar L-144 8cm, et par grupper med
rød Zebra( Rød/Blå ) ungfisk ca 5cm,
en Betta?, Sae,
Cory: Arcuatus, Concolor, Paleatus, Schwartsi,
CW 23 orangelaser
Gleder meg
Ha med liste: Redmoor Røtter, noen filter,
noen varmekolber, bok, som "ny" back to nature: Malawi
T5 armatur, kanskje noe mat/medisin.
Fisk: lekspar L-144 8cm, et par grupper med
rød Zebra( Rød/Blå ) ungfisk ca 5cm,
en Betta?, Sae,
Cory: Arcuatus, Concolor, Paleatus, Schwartsi,
CW 23 orangelaser
Postet 03.03.11 kl 20:33
Nå er det vel bare å bestille seg selgernr, vi kommer fra Moss med forskjellige greier
Blir utstyr, fisk og planter. Det er aldri godt å vite hva som havner i posene før vi pakker på lørdagskvelden (med oksygen) så noen liste over hva jeg tar med har jeg ikke klar enda , men kan legge ut på lørdag iallefall
Vi snakkes
Blir utstyr, fisk og planter. Det er aldri godt å vite hva som havner i posene før vi pakker på lørdagskvelden (med oksygen) så noen liste over hva jeg tar med har jeg ikke klar enda , men kan legge ut på lørdag iallefall
Vi snakkes
Postet 04.03.11 kl 01:28
Postet 04.03.11 kl 01:53
Så mange storauksjoner og andre ting som skjer i akvarienorge, er det nesten umulig å finne en dato som ikke krasjer med noe annet. Jeg skal nå finne en dato for å lage storauksjon her i Moss nå snart, og det er ikke lett å finne en dato som passer for å få alt til å klaffe som : nok folk til å stille opp å jobbe gratis denne dagen, ledig lokale, andre auksjoner osv osv..
Jeg er glad for at det skjer såpass mye som det gjør for tiden, man kan ikke få med seg alt uansett..
Jeg er glad for at det skjer såpass mye som det gjør for tiden, man kan ikke få med seg alt uansett..
Postet 04.03.11 kl 02:42
SkywalkerMå jeg registrere meg noe sted for selgernr?
Du kan forhåndsbestille selgernummer på loak@akvarieklubb.com, eller få et selgernummer på auksjonen.
Selgernummere for mailer som har kommet inn til nå ble sendt ut på onsdag, men det er fortsatt ikke for sent!
Postet 04.03.11 kl 11:31
Postet 05.03.11 kl 18:28
Postet 05.03.11 kl 20:31
Pakking unnagjort, men jeg må "avmelde" Xiphophorus milleri, den nekter å vise kjønn, og Cryptocoryne usteriana, fordi jeg fikk BGA i karet stiklingene sto.
Som trøst tar jeg med noen pakker mineraltilskudd til reker, snegler og planter, støpt med katastrofale følger for kjøkkenet og min kjæres ordenssans.
"Steinen" består av 80% CaSo? og 20% MgSo? løser seg sakte opp og øker GH jevnt og forsiktig, så jeg bruker omtrent en sukkerbit i 54 liter annenhver uke. Har støpt staver og laget brekkespor...
Som trøst tar jeg med noen pakker mineraltilskudd til reker, snegler og planter, støpt med katastrofale følger for kjøkkenet og min kjæres ordenssans.
"Steinen" består av 80% CaSo? og 20% MgSo? løser seg sakte opp og øker GH jevnt og forsiktig, så jeg bruker omtrent en sukkerbit i 54 liter annenhver uke. Har støpt staver og laget brekkespor...
Postet 05.03.11 kl 22:05
Postet 05.03.11 kl 23:20
Postet 05.03.11 kl 23:31
Postet 06.03.11 kl 00:22
Postet 06.03.11 kl 00:52
Og vi har bestemt oss for å ta med:
Poecilia wingei "full red"
Corydoras metae, leksgruppe
Corydoras robineae
Ancistrus Ancistrus dolichopterus (Blå antennemalle), en ungfisk
Ancistrus sp. "super rot"
Blyxa japonica
Nei, nå må jeg legge meg, skal tidlig opp å fange fisk i morgen
Poecilia wingei "full red"
Corydoras metae, leksgruppe
Corydoras robineae
Ancistrus Ancistrus dolichopterus (Blå antennemalle), en ungfisk
Ancistrus sp. "super rot"
Blyxa japonica
Nei, nå må jeg legge meg, skal tidlig opp å fange fisk i morgen
Postet 06.03.11 kl 01:05