Lillestrøm og omegn akvarieklubb, storauksjon 6. mars (side 2)

Er vel bare og pakke dem på samme måte, ser dem jo gjenom plastposen. Eller hvis dem ligger i boks er det bare og ta av lokket.
Ja nå er det siste søndagen før det brakker løs, så bruk den flittig til og finne hva du skal ha med på auksjonen.
Vi ses
Jeg vurderer å selge mine Apistogramma borellii, 1+2, men er usikker på om det er noe yngel i karet... Vil ikke kvitte meg med dem, men må ha plass til nye Cory. Spesielt når det skrives i tråden her at det kommer CW010!
Borellii ene må du ta med

Tenkte at jeg skulle ta med noen planter men jeg har bare et problem for jeg vet ikke navnene på dem , må jeg skrive på navn på posen ?

Må jeg registrere meg noe sted for selgernr?
Skal ta med noe planter, og småstæsj.

Lyst å få tak i en eller annen levendeføder, og kanskje noen maller.

Noen som er interessert i en boks med pestsneglemix til fòr til sneglespisende fisker?
Vi planlegger også turen til Lillestrøm og da tar vi nok med dette:

Poecilia Wingei (endlers) med lokasjon: Cariaco, Paria Peninsula Sucre, Venezuela.

Corydoras caudimaculatus, F1 ungfisk (hvis jeg syns de er store nok).

Ancistrus dolichopterus (L183), en ungfisk

Myriophyllum mattogrossense
Blyxa japonica

Inaktiv bruker
Nå er det ikke mange dagene igjen
Gleder meg

Ha med liste: Redmoor Røtter, noen filter,
noen varmekolber, bok, som "ny" back to nature: Malawi
T5 armatur, kanskje noe mat/medisin.

Fisk: lekspar L-144 8cm, et par grupper med
rød Zebra( Rød/Blå ) ungfisk ca 5cm,
en Betta?, Sae,
Cory: Arcuatus, Concolor, Paleatus, Schwartsi,
CW 23 orangelaser

Nå er det vel bare å bestille seg selgernr, vi kommer fra Moss med forskjellige greier
Blir utstyr, fisk og planter. Det er aldri godt å vite hva som havner i posene før vi pakker på lørdagskvelden (med oksygen) så noen liste over hva jeg tar med har jeg ikke klar enda , men kan legge ut på lørdag iallefall

Vi snakkes
Hvordan er det mulig at både Lillestrøm og Larvik klarer å sette opp samme dato til storauksjon? Trodde det var litt mer sammarbeid klubbene i mellom enn dette. For oss som bor ca i midten, må velge en av dere og den andre "taper".

Dette synes jeg er elendig!!!
Så mange storauksjoner og andre ting som skjer i akvarienorge, er det nesten umulig å finne en dato som ikke krasjer med noe annet. Jeg skal nå finne en dato for å lage storauksjon her i Moss nå snart, og det er ikke lett å finne en dato som passer for å få alt til å klaffe som : nok folk til å stille opp å jobbe gratis denne dagen, ledig lokale, andre auksjoner osv osv..

Jeg er glad for at det skjer såpass mye som det gjør for tiden, man kan ikke få med seg alt uansett..
Skywalker
Må jeg registrere meg noe sted for selgernr?

Du kan forhåndsbestille selgernummer på loak@akvarieklubb.com, eller få et selgernummer på auksjonen.

Selgernummere for mailer som har kommet inn til nå ble sendt ut på onsdag, men det er fortsatt ikke for sent!
Hei Er det noen jeg kan ringe til for å få selger nr? jeg har ikke fått svar på mail...
Lurer litt på det samme.. er det for sent å få et selger nr nå? Når er tidsfrisen for å levere inn det man skal selge ??

Tenker jeg tar med Platenæring , lystopper .. litt grus og div smått.
Tenker på å selge scalare og kanskje noen albino cory.
Pakking unnagjort, men jeg må "avmelde" Xiphophorus milleri, den nekter å vise kjønn, og Cryptocoryne usteriana, fordi jeg fikk BGA i karet stiklingene sto.

Som trøst tar jeg med noen pakker mineraltilskudd til reker, snegler og planter, støpt med katastrofale følger for kjøkkenet og min kjæres ordenssans.

"Steinen" består av 80% CaSo? og 20% MgSo? løser seg sakte opp og øker GH jevnt og forsiktig, så jeg bruker omtrent en sukkerbit i 54 liter annenhver uke. Har støpt staver og laget brekkespor...
Alle mailer ang. selgernr som ble sendt inn før 1930 er besvart nå, resten får svar i løpet av kvelden. Det er ikke for sent å få selgernr, men husk at man også kan få dette på auksjonen i morgen. Innlevering av objekter fra 1100-1230. Vi sees i morgen!
Hvor lenge tror du at det varer imorgen. Klarer ikke være der før kl. 16 ihvertfall.
Da skal alle ha fått svar.
Er det noe nå, kan dere eventuelt ta kontakt med meg på 95 00 30 10, så skal jeg hjelpe så godt jeg kan.

Vil tippe vi holder på klokka 4 også. Blir mange fine ting å kjøpe der, så tar litt tid.
Da har jeg fanget inn fisk og utvalget ble.

CW 010
CW 023
C 140
Aspidoras spilotus
Og vi har bestemt oss for å ta med:

Poecilia Wingei (endlers) med lokasjon: Cariaco, Paria Peninsula Sucre, Venezuela.
Poecilia wingei "full red"

Corydoras metae, leksgruppe
Corydoras robineae

Ancistrus Ancistrus dolichopterus (Blå antennemalle), en ungfisk
Ancistrus sp. "super rot"

Myriophyllum mattogrossense
Blyxa japonica

Nei, nå må jeg legge meg, skal tidlig opp å fange fisk i morgen
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap