- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Medlemsmøte i trondheim akvarieklubb (side 2)
Medlemsmøte i trondheim akvarieklubb (side 2)
Jeg skal prøve å ta med noen høstede springhaler til deg.
Dafnier vil nok fungere utmerket som for til coryer, om det er så lite strøm at de synker ned til bunnen. Dessverre har jeg gjort noe lurt med grindalsormene mine så jeg prøver fortvilt å få de til å formere seg igjen.
Jeg har bestillt noe levendefor fra Danmark som jeg tror skal fungere svært godt på sikt også til coryer
Dafnier vil nok fungere utmerket som for til coryer, om det er så lite strøm at de synker ned til bunnen. Dessverre har jeg gjort noe lurt med grindalsormene mine så jeg prøver fortvilt å få de til å formere seg igjen.
Jeg har bestillt noe levendefor fra Danmark som jeg tror skal fungere svært godt på sikt også til coryer
Postet 21.04.11 kl 09:20
Postet 21.04.11 kl 14:53
Postet 22.04.11 kl 23:46
Postet 23.04.11 kl 00:26
Hmmm. Hørtes egentlig interessant ut. Men med så lang vei som jeg har kreves litt planlegging, og å kombinere det med noe annet. Hvis det kommer en helt fersk tulling som ikke kjenner noen og ikke har noe særlig å bidra med, har det noe for seg? Eller er dette for "bare kjentfolk" og "masse kunnskap kreves"?
Postet 23.04.11 kl 00:27
tanteHmmm. Hørtes egentlig interessant ut. Men med så lang vei som jeg har kreves litt planlegging, og å kombinere det med noe annet. Hvis det kommer en helt fersk tulling som ikke kjenner noen og ikke har noe særlig å bidra med, har det noe for seg? Eller er dette for "bare kjentfolk" og "masse kunnskap kreves"?
Alle er velkommen, og kunnskapen øker mens du er der ;D
Jeg følte meg ihvertfall veldig godt mottatt som heeelt fersk, og det er masse trivelige folk som mer enn gjerne deler av si kunnskap. Velkommen!
Postet 23.04.11 kl 00:37
tanteHmmm. Hørtes egentlig interessant ut. Men med så lang vei som jeg har kreves litt planlegging, og å kombinere det med noe annet. Hvis det kommer en helt fersk tulling som ikke kjenner noen og ikke har noe særlig å bidra med, har det noe for seg? Eller er dette for "bare kjentfolk" og "masse kunnskap kreves"?
Jeg ingår definitivt ikke i "kjentfolk", siden jeg vanligvis er opptatt på tirsdager så har jeg fått med meg to møter på snart to år. Men det er greie folk, og jeg følte meg veldig velkommen når jeg kom, på tross av sosial angst opp etter ørene Ohr og sissi kjenner jeg som nick på nettet, og har såvidt hilst på dem, ut over dem kjenner jeg ingen i klubben.
Postet 23.04.11 kl 01:35
Postet 23.04.11 kl 11:30
Alle som tilfeldigvis befinner seg i Trondheim siste tirsdag i måneden er hjertelig velkomne til å komme innom møtene våre, det er bare hyggelig.
Flott at du hadde en hyggelig opplevelse når du var på sist møte stjørdalsmannen.
Ingen kreves å bidra på møtene utover å stille med litt godt humør Om det er noe en lurer på er det bare å spørre noen så prøver vi å svare eller finne noen som kanskje vet svaret.
Auksjonene er ofte svært intressante for de som nettopp har startet opp med akvarier. På de siste møtene har utvalget av svært flotte og rimelige planter vært godt.
Håper jeg rekker å få med noe til auksjonen jeg også denne gangen
Flott at du hadde en hyggelig opplevelse når du var på sist møte stjørdalsmannen.
Ingen kreves å bidra på møtene utover å stille med litt godt humør Om det er noe en lurer på er det bare å spørre noen så prøver vi å svare eller finne noen som kanskje vet svaret.
Auksjonene er ofte svært intressante for de som nettopp har startet opp med akvarier. På de siste møtene har utvalget av svært flotte og rimelige planter vært godt.
Håper jeg rekker å få med noe til auksjonen jeg også denne gangen
Postet 23.04.11 kl 12:16
Postet 25.04.11 kl 18:31
Postet 25.04.11 kl 20:13
Postet 26.04.11 kl 18:38
Postet 26.04.11 kl 22:22
Postet 27.04.11 kl 14:33
Postet 08.05.11 kl 23:31
Postet 28.05.11 kl 10:23
Postet 28.05.11 kl 17:19
Postet 03.07.11 kl 20:40
Postet 04.07.11 kl 07:42
Medlem?
Hvordan blir man medlem i klubben? Jeg har betalt inn på kontoen Deres for snart 1 mnd siden,men har ikke hørt noe etterpå =/
Postet 04.07.11 kl 15:03