Trenger hjelp til id på 2 maller (side 2)

Didrik T. Hurum
Nei, Det synes jeg ikke er frekt :-) og er det noen som kan L-maller så er det han, så gjør det du :-)

Takk, da gjør jeg det :- )
Legger inn noen bilder til tatt nå i kveld.

Bilde 1. Tydelig lyrehale (største)
Bilde 2. Ansiktet på den minste
Bilde 3. Begge to samlet

Har sett litt på Hypostomus sp. L227. Kan ligne litt på den største av disse to. Mulig jeg er på jordet....?
Jeg tror ikke disse er l-227, men jeg kan ta feil, og kan du spørre han/hun du fikk disse mallene av.
men vi får vente å se om Erlend svarer deg da
Didrik T. Hurum
Jeg tror ikke disse er l-227, men jeg kan ta feil, og kan du spørre han/hun du fikk disse mallene av. men vi får vente å se om Erlend svarer deg da:-)

Han jeg overtok de etter mente bare det var noen L-maller. Visste ikke noe annet. Har også akkurat sendt Loomis en mail. Har har også en del greie på maller.

Håper en av de kan hjelpe :- )
Hei dere. Mange gode tips her, og det finnes mange gode akvarister her som sikkert kan hjelpe med svar.

Pterygoplichthys pardalis er mitt tips. Mangler mønster til å matche en P. gibbiceps i mine øyne. Det ene individet så dessuten veldig tynn ut.

E
Erlend D Bertelsen
Hei dere. Mange gode tips her, og det finnes mange gode akvarister her som sikkert kan hjelpe med svar. [I]Pterygoplichthys pardalis [/I]er mitt tips. Mangler mønster til å matche en [I]P. gibbiceps[/I] i mine øyne. Det ene individet så dessuten veldig tynn ut. E

Tuuusen takk Erlend for at du tok deg tid til å svare. Tipset ditt tilsier da L021. Didrik var det vel, var innom denne tidlig i tråden. Men vi stusset litt på lyrehalen.

Hos meg er dine svar (nær) facit, Erlend ;- )

Atter en gang tusen takk
Plussmedlem
Hei, Leif!

Ja, mitt tips er også Pterygoplichthys pardalis.
Skjønner ikke helt dette med at dere tidligere skriver at Pleco ikke har lyrehale.
Her er et bilde tatt av Ingo.
Plussmedlem
Therese Sannes
ser ut som min gibbiceps.

Og du er helt sikker på at du har en gibbiceps? Jeg er i tvil...
Loomis
Hei, Leif! Ja, mitt tips er også Pterygoplichthys pardalis. Skjønner ikke helt dette med at dere tidligere skriver at Pleco ikke har lyrehale. [URLBLOCK1] tatt av Ingo.

Takk for noe jeg ser på som en bekreftelse, Loomis. Jeg har vel ikke selv skrevet at pleco ikke har lyrehale, men jeg skrev vel at jeg ikke hunne huske at tidl. gibbier jeg har hatt, ikke har hatt det.

Er denne L021 da med andre ord en Pleco? Eller er jeg som ofte... litt på jordet?
Plussmedlem
Ja, skriver du L021 så tenker jeg vanlig Pleco.
Loomis
Ja, skriver du L021 så tenker jeg vanlig Pleco.

Eh, er ikke helt med her, Loomis. Pterygoplichthys pardalis står her i basen som L021 og L023. Mao er det jeg har vanlig Pleco? Men det er det vel ikke? Hva er det jeg ikke er helt med på her, hehe?
Morsomt at vi fant ut av det, og det var kansje ikke så rart at mine vanlige plecoer ikke hadde lyrhale da jeg hadde disse med Malawi Ciklider
Didrik T. Hurum
Morsomt at vi fant ut av det, og det var kansje ikke så rart at mine vanlige plecoer ikke hadde lyrhale da jeg hadde disse med Malawi Ciklider :-)

altså L-021(l-023)
Takk Loomis. Da er det på plass
Takk til dere andre også :- )
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap