Aquaark storauksjon stridsklevhallen (aquaark akvarieklubb) (side 2)

mine foreldre har ett ønske om Aequidens dorsigera rød kurvciklide. er det noen som har denne, må de bare ta de med!
håper noen tar med jegersnegler og reker.
nå er jeg bare en dum nybegynner i slik auksjon så jeg bare lurer på en ting.den fisken jeg eventuelt vil ta med meg, skal den bare fraktes i pose som når du kjøper den i butikken el er d noe annet dere erfarene bruker.
Nei, det er bare vanlig poser som de bruker i dyrebutikkern. Men ikke brødposer etc. Det må brukes skikkelige poser som i dyrebutikken slik at man unngår lekasje etc.
tar med 2 par juvelcikelider, ancistrus,sebracikelider,malawi vet ikke navn men, + noen andre
Da er det bare 3 dager igjen til auksjon. Bare å gjøre klar plass i karene til å gjøre mange gode kjøp, eller eventuelt salg
Kjøre sammen
er det noen fra larvik som skal på auksjon?
kjøre sammen jeg har ikke bil...?
kari
tar med en hvit kråkebolle med lilla pigger. begynner å bli litt lite mat i karet til 3 kråkeboller..
(saltvann)
Tar med en 2x5 stk. C. sp black som er "voksne", en god klase med guppy, en gjeng reker, noen jegersnegler, ancistrus hanner og litt småstæsj tenker jeg

Noen som har med akvarier?
Høres ut som det kommer masse interessant på auksjon tenkte jeg skulle få tak i en del corry
Jack demphsey lekspar
en stor hanne og mindre hue
er dette noe for auksjonen????

står på toppen
jack dempsey ciclide
Tom Anders
tar med en hvit kråkebolle med lilla pigger. begynner å bli litt lite mat i karet til 3 kråkeboller.. (saltvann)

Mulig at jeg dropper kråkebolla, den ser ikke helt pigg ut.
har ikke noe interesse å selge halv daue dyr på auksjon..

Bilde av steienen med stjærnepolypper under dverg keiseren tar jeg med.

[External Image]
Må jeg sende inn hva jeg skal selge på forhånd eller kan jeg bare ta det med?
Du kan bare ta det med. Men veldig greit om du spør etter selger nr. før du kommer på auksjon. om du ser litt oppover i tråden ser du et innlegg fra "sepiroth" han har lagt ut sinn mail adresse. Bare å sende han en mail så får du selger nr kan selvfølgelig få selger nr. på auksjon, men går raskere å ha sagt ifra på forhånd
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap