Aqua ark storauksjon 9 april 2011! (aquaark akvarieklubb) (side 2)

Ingen som tar med discus ?

Vel da tar jeg med følgende:

2 stk Red Alenquer - 6 cm ( Stendker )
1 eller 2 stk Pigeon Blood Snakeskin 8-10 cm ( Stendker ) - Minstepris: 300,- / stk

Vi kan jo ikke ha en auksjon uten discus ......
Det kommer flere typer L-maller på auksjonen- i de fleste priskategorier, bl.a. L144

Har også en gjeng med Golden yngel 2+ cm. Mulig at det er i minste laget, men vi får se.

Noen kommentar fra klubben mht. til denne størrelsen ?
Noen golden høres bra ut
Er de store nok til å gå med ungfisk og voksne fra 4-10 cm?
jeg skal nok få overtalt pappa til å ta med noen av de fiskene som han ikke vil selge :P
Skal ha med en gruppe Ancistrus sp fra 7-8 til 1 år gamle.
en Hypostomus sp. L227 og en L144. (han.)
Tenke å ha det litt morsomt på auksjonen også. Kommer til å pakke 1 eller 2 pakker med meget volumiøse plantepakker med tilbehør som klubben får for salg til inntekt

Dog: Disse posene kommer til å bli sorte så innholdet ikke vises - MEN innholdet vil ha en verdi som er i klassen 500-700 kr. +++

Vi må jo lage litt show på auksjoene også.....

Her er det bare å by for harde livet ettersom inntektene går til klubben
Likte den ideen der. Det kan bli artig å se hva folk byr.
Noen som tar med L183 eller L213 ?

Og hvor store bør L144 være for å ta med på auksjon ?
er flere som selger 2.5-3cm på rubrikk markedet her, mine er vel rundt det også
Trenger vell ikke være stort større enn det vell? den er ikke større når den blir solgt i butikk hvertfall.
Da er det bare 4 dager igjen til sesongens siste storauksjon i AquaArk Akvarieklubb.
Tar med en stim med Pseodomugil gertrudae - en knallfin liten regnbuefisk
Jeg drar med noen sverddragere, Corydoras Panda og kanskje noen mallehuler.
Jeg tar med skiferhuler, platy, røde krystallreker, noen planter, kanskje noe mer også.

Er det noen som er interessert i palettciklide-hanner, så si ifra, så kan jeg ta med det også.
Jeg tar med:

* 3 stk sverddrager huner, store og fine.
* 2 stk banjomaller.
* 9 stk. Ancistrus sp. hanner og huer. (rundt 1 år gammel.)
* 10 stk Endlers levendefødere.
* 4 stk skjørtetetra.
* 1 stk. Hypostomus sp L227. (voksen fisk ca. 3 år gammel.)
* 1 stk L-144 han. (ung fisk ca 5-6 måneder gammel.)

Er det noen som tar med Apistogramma, så er jeg veldig innteressert

* Tar kanskje med 3 stk Corydoras Paleatus (kjønnsmoden fisk, 2 huer 1 han.)
Da er det bare 1 dag igjen til storauksjon. Håper på et godt oppmøte. Jeg lurer fremdels litt på om det er noen som skal ha med Apistogramma på auksjonen?
Jeg gleder meg til auksjon igjen

Jeg tar med noe fisk, det begynner å bli litt overfylt her og det nærmer seg sommermodus.

Xiphophorus hellerii med lokasjon; Rio Seco II, Oaxaca, Mexico
Grenmallen Farlowella vittata F1
L270 F1
Det hørtes bra ut masse fin fisk som kommer denne gangen Med godt oppmøte blir dette en skikkelig storauksjon
Nå har jeg sendt mail for å prøve å skaffe meg et selgernummer. Litt seint ute, men bestemte meg for å rydde litt i akvariene mine og ta med overskudd. Har noen forskjellige planter som jeg har luket ut som jeg tenkte å ta med. Dessuten skal jeg ta med en scalare (han ble tredje hjulet på vogna når de to andre dannet et par), endlers guppy og noen corydoras om jeg får tak i noen.
Så da gleder jeg meg til auksjonen i morgen!
Ja, det er greit å kunne ta en sjau i karene nå som sesongen for akvarium begynner å nerme seg slutte.
Tilfeldig bekjentskap
© Benny Hubel Hansen
Reklame for plussmedlemskap