Gule skjell (corbicula javanicus) (side 2)

Rune Kleven
Hei Sølvi :-) du hadde jo tilogmed et par min å gå på.... gratulerer med kjøpet da :-)

He he det var så vidt

Blir spennende å prøve noe nytt,så ser frem til å få de i hus
Kuleskjele
Må finne på no sprø ting en gang i blandt

Kuleskjellene reiser fra det bløte Sandefjord
med retning Bergen allerede til mandag

Lykke til med nye akvariedyr !

Mvh
Rune Kleven
Akvariereker.no
Takk for beroligende svar Rune. Infoen fra siden din har jeg (selfølgelig) lest minst 20 ganger mens jeg ventet på skjellene, og noen ganger til etter at de ankom :P Ville ikke risikere å miste disse kule skjellene, så leste meg litt opp på hvordan ting skulle gjøres!

Hehe, kule tilbud du la inn også, håper noen fikk gjort ett godt kjøp der! Sprekt! Sånt liker vi!

Gratulerer med Kule skjell Sølvi )
Rune Kleven
Kuleskjellene er runde og omgjengelige, de er stort sett kamerater med alle :-)

Ja ikke mye bråk med de her heller Ganske kule faktisk

Og nå har jaggu den ene gravd seg ned også...

[External Image]
Mine skjell er sammen med sterbaier og corbitis botia- ser ikke ut som de bryr seg mye om de!=) Utrolig hvor mye disse skjellene flytter rundt på seg og graver seg opp og ned! Kjempeartige!=)
Høres bra ut ,håper de kommer i morgen,gleder meg
Jeg vil også ha slike gule kuleskjell men når jeg logger meg på så får jeg at de ikke finner mail adressen min og at passordet er feil. Tenkte å bestille 10 stk.....men kanskje jeg ikke får lov til å handle der mer etter det bråket med de andre sneglene?
Sølvi Gullaksen
Høres bra ut ,håper de kommer i morgen,gleder meg :)

Det er en god følelse det der, kjenner meg igjen ja

Heidi:
Det er ikke du som surrer med passord eller noe da? Om jeg ikke husker feil fra den andre tråden om sngelene dine, så så det ikke ut som det var noen problemer fra de sin side med at du handlet fra dem igjen? Uansett, Rune ser kansje at du har skrevet det her, men selv ville jeg nok heller sendt de en mail fra siden deres og tatt det opp den veien...
Nei har skrevet ned passord og alt på en lappe. Har sendt han en mail.
Kuleskjell
Heidi:

U got Mail.
- Så ikke mailen på en stund da den var på privatmailen.
Den blir ikke sjekket så ofte -
Mvh
Rune Kleven
Akvariereker.no
Hjerteskjell
Stikker den inn på denne tråden, jeg

Vi har nå fått bekreftet at Hjerteskjellene er klare for lev. medio Mai
Er de for ferskvann de også? Vet du om de skjellene liker god vanngjennomstrømming?
Og hvor forhåndsbestiller vi disse Rune?
De skjellene var virkelig pene.Sånne vil jeg også ha
Å de var jo bare nydelige ,kanskje skjell blir et nytt samleobjekt

Finnes det noe info et sted hvor en kan lese om disse?
Forhåndsbestilling av hjerteskjell
Trond13
Og hvor forhåndsbestiller vi disse Rune? :D

Vel....

Vi sitter og "klurer" litt på det nå. Vi har ikke helt fastsatt priser enda, kun fjorårets priser. Vi vil jo gjerne ha en fastsatt pris å forholde oss til.... Jeg håper dette blir avklart allerede ikveld..

Da får vi se, da, hvordan vi legger opp forhåndsbestillinger og til hvilken pris
(Kanskje vi gjør som med Kuleskjellene.. Legger de ut for forhåndsbest. til redusert pris)

Disse er ferskvannsskjell akkurat som Kuleskjellene. Hjerteskjellene liker seg i kar med normal til god gjennomstrømming. Ved mating (om det behovet finnes) mates det med flytende næring som f.eks Sera Marin Coraliquid. husk da å slå av sirk.pumper i ca 30 min.

Jeg kan poste her når vi har prisene klare...

Mvh
Rune Kleven
Akvariereker.no
Ser frem til det
Blir det samme størrelse på disse som på kuleskjellene ?
Forhåndsbestilling av hjerteskjell
Da har vi fått mailen vi har ventet på

Vi legger ut Hjerteskjellene ut for forhåndsbestilling så snart vi kan.. (ca 20 30 min)

Da gjør vi det samme som med Kuleskjellene og legger de ut for forhåndsbestilling til rabbatert pris. Vi gir 20% på alle ordre frem til 10 Mai i første omgang, da vi ikke har annet en "medio Mai" å forholde oss til.
Sølvi Gullaksen
Ser frem til det :) Blir det samme størrelse på disse som på kuleskjellene ?

Disse blir ca 7-8 cm. Vi bestiller bare voksene eksemplar på 5+ cm.
Tilfeldig bekjentskap
© Arne Olsen
Reklame for plussmedlemskap