Fått (side 2)
Postet 02.07.11 kl 22:04
Postet 02.07.11 kl 22:18
" alt="[External Image]" title="[External Image]" border="0">
Postet 03.07.11 kl 16:31
Postet 03.07.11 kl 16:33
Endret: 03.07.11 kl 16:37
Postet 03.07.11 kl 17:25
Den ene neontetraen min hadde blitt blitt sittende fast i innsuget til pumpa og rett og slett blitt klemt ihjel... Det hadde blitt en liten åpning under bakgrunnen også har den kommet seg bak... Jeg som hadde satt strømpebukse på innsuget for at dette ikke skulle skje med reka også skjer det med fisken...
Postet 04.07.11 kl 17:52
BrunostDet irriterer meg grundig at det bakerste lysrørgreiene er ødelagt på akvariet, prøvd å bytte lysrør, men det funker bare ikke, lyser så vidt litt i kantene... Blir forbanna hvis jeg har kjøpt et akvarie med defekt...
Kanskje du trenger nye tennere? (eller hva det nå het)
Hørte at pappa snakka om at man måtte bytte ut de i blandt
Postet 04.07.11 kl 19:13
Postet 04.07.11 kl 19:28
Postet 04.07.11 kl 21:29
Tenkte å skrive litt om hva som er og skjer i karet Fiskene jeg har nå er:
20 Sebrafisk
3 Neontetra
Ca 10 Guppyer
6 Rubinguramier
2 Scalarer
3 Corydoras sterbai
2 ancistrus
5 Brune Kuhliåler
1 Kirsebærreke
2 Gule Kuleskjell
Corydoraene koser seg veldig på i sanda, i dyrebutikken hadde de stein så er ikke umulig de ikke har kjent sand på bartene sine før, de siler sanda ut gjennom gjellene og koser seg, men skal skaffe flere da det bare var 3 igjen i dyrebutikken... 2 av de svømmer sammen hele tiden, mens den ene er mest aleine... De er overalt, men har finni seg en liten `hule` under broa der de romstrerer under
Kuhliene har finni plassen sin inni javabregna, dette er en javabregne jeg har hatt i 10år, så den er ganske stor og kompakt, ser bare 5 Kuhlihoder stikker ut innimellom røttene og bladene De er ganske mye ute, men etter et par runder er det tilbake i planta
Ancistrusene er overalt, de koser seg på røttene og steinene for det meste også er de en del på bakgrunnen
Scalarene har to veldig ulike personligheter, den hvite med svarte flekker og gul flekk i panna er kjempe nyskjerrig og er framme hele tiden, den skal være midtpunktet hele tiden, mens den stripete gjemmer seg ganske mye... .
20 Sebrafisk
3 Neontetra
Ca 10 Guppyer
6 Rubinguramier
2 Scalarer
3 Corydoras sterbai
2 ancistrus
5 Brune Kuhliåler
1 Kirsebærreke
2 Gule Kuleskjell
Corydoraene koser seg veldig på i sanda, i dyrebutikken hadde de stein så er ikke umulig de ikke har kjent sand på bartene sine før, de siler sanda ut gjennom gjellene og koser seg, men skal skaffe flere da det bare var 3 igjen i dyrebutikken... 2 av de svømmer sammen hele tiden, mens den ene er mest aleine... De er overalt, men har finni seg en liten `hule` under broa der de romstrerer under
Kuhliene har finni plassen sin inni javabregna, dette er en javabregne jeg har hatt i 10år, så den er ganske stor og kompakt, ser bare 5 Kuhlihoder stikker ut innimellom røttene og bladene De er ganske mye ute, men etter et par runder er det tilbake i planta
Ancistrusene er overalt, de koser seg på røttene og steinene for det meste også er de en del på bakgrunnen
Scalarene har to veldig ulike personligheter, den hvite med svarte flekker og gul flekk i panna er kjempe nyskjerrig og er framme hele tiden, den skal være midtpunktet hele tiden, mens den stripete gjemmer seg ganske mye... .
Postet 04.07.11 kl 21:33
Postet 05.07.11 kl 16:42
Endret: 05.07.11 kl 16:42
Postet 05.07.11 kl 23:46
Postet 06.07.11 kl 12:40
Endret: 06.07.11 kl 12:40
Postet 06.07.11 kl 14:11
Postet 06.07.11 kl 22:30
Postet 06.07.11 kl 22:37
Tennerne ligger under hvert sitt plastdeksel på oversiden av armaturderlen.
De kan se ut noe som dette.
Kanskje ikke akkurat den jeg viser bilde av, de kan ha litt forskjellig design.
De kan se ut noe som dette.
Kanskje ikke akkurat den jeg viser bilde av, de kan ha litt forskjellig design.
Postet 07.07.11 kl 19:00
Postet 07.07.11 kl 19:03
Bare lurer på hvor ofte bunnfiskene mine( ancistrus, kuhliål og coryer skal ha supertabin a ?? De får bare på lørdager nå Da klistrer jeg en halv til glasset øverst i akvariet og en halv på bunn, må ha en halv oppe også fordi sebrafiskene blir helt gærne og da får ikke bunnfisken spist noen ting... Men jeg gir ekstra flakfor så det detter en del til bunn som jeg ser de spiser de andre dagene Også får de agurk et par ganger i uka da Men kan jeg gi de tabletter oftere??
Postet 08.07.11 kl 15:53
Hvis alt blir spist innen rimelig tid, så er det sikkert ikke no fare med å gi to ganger i uka. forer du med no frossent for da? Mygglarver eller noe? Er greit å variere litt vet du
Agurk, og/eller squash er jo bra tillegg det også, noe du jo allerede har innført
Mener jeg har lest at folk gir gulrot og erter også...
Agurk, og/eller squash er jo bra tillegg det også, noe du jo allerede har innført
Mener jeg har lest at folk gir gulrot og erter også...
Postet 08.07.11 kl 19:02