Hjelp til corydoras identifisering (side 2)

Några förklaringar!
Varsågod
Fiskar är inte vanliga varor - och det gör ju också akvaristiken lite spännande ibland.
Butikkene har ikke alltid oversikt over alle Coryen som finnes det er mange som er veldig lik. Butikkene bestiller gjerne noen og får andre typer som ikke er de som ble bestilt. Siden betjeningen ikke er "cory-idioter "som mange av oss her på forumet ,så ser de kanskje ikke like nøye på detaljene på fiskene

Har selv hatt Melanistius og de så ikke sånn ut .Som Apistojohan sier ,så er de litt for langsnutet til å være disse, pluss at prikkene/flekkene på dine er større og kraftigere i mine øyne.
Hm, da er det nok som du sier Sølvi, Corydoras delphax. Den er jo omtrent helt lik som min...

Men det er leit at det skal bli sånn med butikkene... :d
Takk for hjelpen!

Jeg kom til samme konklusjon.
Laget en lignende tråd for ikke så lenge siden:
Corydoras delphax?
Blippblopp
Jeg kom til samme konklusjon. Laget en lignende tråd for ikke så lenge siden: [URLBLOCK1]

Og de ligner også på mine, så da er det vel avklart. Takk for hjelpen. : ))
Hvis det er i orden for deg kan jeg legge bildene inn på Corydorasworld for identifisering, og sier ekspertene der at det er delphax så er det nok det
Rita Revestrek
Hvis det er i orden for deg kan jeg legge bildene inn på [URLBLOCK1] for identifisering, og sier ekspertene der at det er delphax så er det nok det :)

Det er helt i orden. Hadde vært veldig fint.
Da har jeg fått svar fra en av medlemmene på CW, han skriver at dine fisk er helt lik hans delphax
Rita Revestrek
Da har jeg fått svar fra en av medlemmene på CW, han skriver at dine fisk er helt lik hans delphax :)

Så flott! Tusen takk for hjelpen. : ))
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap