- Hjem
- Forum
- Maller - Corydoras
- Corydoras sterbai gold (side 2)
Corydoras sterbai gold (side 2)
Lasse HEr ikke helt uenig med deg Geir, men når man bestiller fra liste er det ikke alltid like lett å vite hva man bestiller. Albino var ikke det som sto øverst på min ønskeliste akkurat.
Hvis du ikke er helt uenig med Geir, hvorfor bestilte du dem da? Greit at det ofte står mye rare navn på listene, men det finnes da mer spennende Corydoras enn albinovarianten av C. sterbai?
Postet 08.08.11 kl 23:56
Postet 09.08.11 kl 07:02
Stine SofieHvis du ikke er helt uenig med Geir, hvorfor bestilte du dem da? Greit at det ofte står mye rare navn på listene, men det finnes da mer spennende Corydoras enn albinovarianten av C. sterbai?
Han skrev jo at han bestilte de inn med navnet Corydoras Sterbai Gold. Slik jeg forstår det visste han ikke at de var en slags albinovariant.
Lasse HPå listen heter den [B]corydoras sterbai gold[/B] Hvordan kan man vite at dette er albino fisk??? søk navnet på google og se hvor mye du kan finne ut om sterbai gold.
Man ser at de er albinoer fordi man ser det ganske tydelig på fargen. Dessuten "mangler" de pupiller, og øyne har en rød farge.
Postet 09.08.11 kl 13:07
Postet 09.08.11 kl 20:33
Stoetter siste taler, men ser stygt paa det egenutdelte gule kortet.
Det er da lov aa vaere litt GGG for zark. Men man skal ikke kaste seg over traadstarter pga. slikt heller, som den grumpye gamle gubben sier
ps: beklager merkelige ord og bokstaver. Jeg sitter i bulgaria, og er ikke helt enig med tastaturet her :P
Det er da lov aa vaere litt GGG for zark. Men man skal ikke kaste seg over traadstarter pga. slikt heller, som den grumpye gamle gubben sier
ps: beklager merkelige ord og bokstaver. Jeg sitter i bulgaria, og er ikke helt enig med tastaturet her :P
Postet 10.08.11 kl 20:46
Endret: 10.08.11 kl 20:47
Postet 11.08.11 kl 12:07
Stine SofieDet jeg ikke skjønner er hvorfor man skal bestille seg fisk med fancy navn. Å bestille Corydoras sterbai er helt greit, men hvorfor man skal velge varianten på lista med "gold" etter navnet forstår jeg ikke.
Neeii, kanskje fordi man gjerne vil ha fine fisk... Og en Sterbai Gold høres kanskje ut til å være enda hakket finere enn vanlig Sterbai. Se på L mallene og navnene de har, ganske mye fancy ute og går der også....
Postet 11.08.11 kl 14:26
Postet 11.08.11 kl 14:43
Postet 12.08.11 kl 00:29
Postet 07.09.12 kl 03:08
Endret: 07.09.12 kl 03:12