Storauksjon trondheim akvarieklubb 9/10 2011 (side 2)

Jeg tar med noen poser med eikeblader også, sikkert flere enn jeg som synes det er pent
Da er det kun noen dager igjen. Blir spennende å se hva som dukker opp i år.
Tror jeg tar med hydrocotyle, javamose og kanskje ferskvannstang. Om det er noen interesse?
En god dæsj javamose byr jeg på
sissimor
Tror jeg tar med hydrocotyle, javamose og kanskje ferskvannstang. Om det er noen interesse?

Ja! Ferskvannstang

Jeg må luke javabregnen min, så da blir med en pose eller tre med Microsorum pteropus "Windeløv"
Masse fisker og panter selvfølgelig :)
Jeg skal ha med følgende:

Otocinklus maller 30stk
Molly spenops 30stk
Neontetra 200stk
Cory. Atropersonatus 5stk
Kampfisk hanner crown tail 5stk
Tandkarpe minigjedde (epiplatys dageti) 6stk
Tateurndina Occelicauda 6stk
Indisk knivfisk 2stk
Blå sommerfugl ciklide 6stk
Egyptisk munnruger 10 stk
Voksne scalarer 6stk
Rød fantometetra

40 planter diverse!

og stort utsalg med mat og utstyr i gangen (ikke auksjonsobjekt)

Vel møtt
Panter = planter! ;d
Jeg kommenterer det selv før noen andre gjør det ;P
Dette ser ut til å bli en super auksjon! ;D

Håper det dukker opp noen (små) akvarier...
Der dukket det opp scalarer ja, er de naturfarvet og er det mulig å plukke par på de?
Ser ut som jeg kommer til å ta med en fin samling forskjellige coryer i år, kommer meed liste på alt om jeg får opp et mellomlagringskar i morgen.
Scalarer
Jeg har ikke hatt dem oppsatt i lek, men skal prøve å plukke ut par! 4stk naturlige og 2 stk sorte
Regner med at de er rask i lek såfremt til at de får eget egnet karr!
Små akvarier
Jeg tar vel med noen småakvarium til auksjonen og noen helt nye på standen min som vil ha en helt ok pris!
Send sms
For dere som skal eller som ikke kan komme, men vet om flere akvarieinteresserte frender, send tekstmelding til de om tid og sted (evt nettsiden: www.trondheimakvarieklubb.org)

Spre det glade budskap! vi trenger både selgere og kjøpere!!

Nystekte vaffler og kaffe venter og en hyggelig akvarieprat!

Vel møtt!
Ispor kasser
Hvis noen er langveisreisende har jeg noen isopor fiskekasser som jeg tar med, for oppbevaring av fisken til hjemturen.
Mikrofisk
Jeg tar vel med noen småakvarium til auksjonen og noen helt nye på standen min som vil ha en helt ok pris! :)

Et par i str ca 60 liter hadde passet meg bra.
Poser
Ikke bruk brødposer btw! I tilfelle dere ikke har poser, kan dere henvende dere til meg ved ankomst for ordentlige akvarieposer (blanke)!
Ferskvannstang
sissimor

Hørtes interessant ut, det har jeg faktisk ikke hørt om før.....
Jeg har bare poser med trykk på til fiskene, så jeg tipper jeg må få noen poser av deg på morran og flytte dem over (gleder meg ikke helt til det prosjektet:-S )
Men det er vel greit med brødposer til rusk og rask som tørket eikeløv og litt planter, ja?
Jeg sitter her og titter på bussrutene tidlig en søndags morgen, og det er vrient å komme seg opp dit uten å gå et stykke.
Er det noen bilister som har lyst til å plukke opp en liten akvarist i sentrum?
Hmmm... Skal jeg fiske ut noen Labidochromis caeruleus Golden idag og flytte til "ventekar"... eller drøye til i morgen?
Det blir garantert travelt i morgen tidlig. Jeg skal på bryllupsfest i kveld...

Tar med 6 Golden. Skal jeg pakke 3+3 eller alle i én pose?
Hva synes dere?

Tar også med noen overskuddsplanter.
Tilfeldig bekjentskap
© Kristin Torgersen
Reklame for plussmedlemskap