Innrede ciklide kar (side 2)

Sjura
Kan hende jeg er på tur. Men nesten alle ciklider blir veldig territoriale rundt lekstid. Og noen ciklider er aggresive hele tiden. Så for oss som ikke helt vet hva vi driver med tror jeg det er lurt å tenke som du ja. Også kan man heller evt tilpasse ettersom man tilegner seg kompetanse


ja er nok best det altså. får ta en prat med han i stokke, så kanskje vi kommer frem til no fornuftig

men takk for all hjelp, nå er det natta her, både for oss og fiskene :p
Sjura
Krizoo på gamle e18 hadde begge typer sommerfugler for noen uker siden. Og de skulle få inn masse nye fisker og planter om noen uker da jeg var der. Ta en tlf dit og hør? De er gode på pris også syns jeg. Og sjefen der(voksen mann) virker som om han sitter på mye kunnskap og jeg får svar på spørsmål på en god måte. Har dobbeltsjekket i etterkant og han er ærlig med meg i allefall.


da har jeg pratet med torstein på krizoo og alexander på en butikk i fredrikstad. sistnevnte mente jeg kunne ha 8typer dverg ciklider i karet mitt, hvis jeg innredet med mye huler, røtter og planter. Torstein mente at jeg ihvertfall kunne ha 4 typer, og igjen det samme angående innredning.
Sommerfuglen er vist så snill at den kan gå sammen med mer eller mindre alle typer andre fisker også
de har visst fått inn mange typer ciklider utover sommerfugl som du nevnte, som er klare for salg over helgen.

Tenkte bare å informere, siden du også virket litt interessert, og kommer herfra
Flott og takk for informasjonen. Min 200 l er full av fisker. Men mulig jeg setter opp den andre 200l snart. Må gå litt i tenkeboksen om jeg har plass til et stort kar til haha Frister veldig. Blir spennende å følge ditt kar hvis du poster litt tråder om det.
Tilfeldig bekjentskap
© Aslak Evang
Reklame for plussmedlemskap