Limia nigrofasciate gravid? (side 2)

Jeg vet ikke helt hvor mange mine får om gangen, men 20-30 stykker kanskje. Har ikke hatt dem så lenge jeg heller. Har ikke så mye planter i det akvariet for tiden og har ikke tatt ut de drektige hunnene. Så det meste blir nok spist opp. Men om en ukes tid skal jeg begynne og ta de ut, og ta vare på yngelen.
Du får ta et bilde eller to og legge ut av dem da.
Se der ja. Nå er det bare og fôre de opp.
Noe spesiel måte siden er yngel og fore disse opp eller bare knuse vanlig for og gi disse?
Det er bra. Jeg kommer bort en dag, så kan vi bytte noen.
jepp,tror ikke det er lenge før den nye hunnen jeg kjøpte idag sprekker,lurer på hvor mange,det blir jeg,måtte kjøpe nytt 10 liters akvarium idag pga jeg skal buke det som fødekasse,500 spenn kosta det lille akvariumet :S hadde jeg leita på finn hadde jeg fint fått en 90 liters med alt for samme prisen.
Da ble det mer yngel idag,totalt 26 til sammen med di 11 som kom for første gang,så hannen vært ivrig og kjørt hu andre på tjukka altså den første hunnen som føde di første
Skal man ha billige akvarier, lønner det seg og gå på auksjon. For de 500 du betalte for en 10 liter, kunne du fått ett rimelig greit akvarie på over 100 liter.

Disse fiskene trenger ikke og parre seg for hver gang. Hunnene kan føde flere ganger etter en parring.
Ja jeg veit jeg betalte for mye,men jeg kjøpte 20 liters istede for 20,står ett 90 liters i skien med alt utstyr til 500,men probleme er plassen desverre,har bare en liten leilighet og må respektere kjærsten att jeg ikke han ha det stående mitt på gulve,defor valgte jeg ett fint ett som kan stå på ett fint borde i stua samtidelig som det pynter opp ellers har jeg bare 63 liters som skal byttes ut med noe støre og da blir 63 litersen solgt da jeg ikke har plass til flere
Plukket ut 25-30 yngel i dag, og satt dem i ett oppvekstakvarium. Ei hun til føder nok snart også.
så flott da,gratulerer så mye hehe...mine fikk bare 15 stk ca
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Johansen
Reklame for plussmedlemskap