- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Skikkelig nybegynner (side 2)
Skikkelig nybegynner (side 2)
TennesseeDet første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.
Tror jeg fant den nå. Er 99% sikker på at det er en Afrikansk Tetra. Tok den på den lille finnen som kommer opp bak ryggfinnen. Ikke lett å se på bilde. Skikkelig engasjerende hobby dette. Dattera blir til stadighet kastet ut av rommet sitt på grunn av at far skal studere fisk. Igjen takk for all hjelp.
Postet 31.10.11 kl 22:05
Bilde 3
bilde 3 er jeg nesten 100% sikker på er en pangasius haimalle. de blir stor som fy når de vokser til og vil spise alt som passer i munnen på dem.
Postet 20.11.11 kl 23:56
Morten Paulsen[QUOTE=Tennessee]Det første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.
Tror jeg fant den nå. Er 99% sikker på at det er en Afrikansk Tetra. Tok den på den lille finnen som kommer opp bak ryggfinnen. Ikke lett å se på bilde. Skikkelig engasjerende hobby dette. Dattera blir til stadighet kastet ut av rommet sitt på grunn av at far skal studere fisk. Igjen takk for all hjelp.
Lite suddig bild men se på sitron tetra ..kan det vara den ? se på alla bilderna
mvh Kjell
Postet 24.11.11 kl 06:54
Kjell B[QUOTE=Morten Paulsen][QUOTE=Tennessee]Det første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.
Lite suddig bild men se på sitron tetra ..kan det vara den ? se på alla bilderna
mvh Kjell
Hadde ganske lik fasong, men mangler den sorte flekken foran spolen. Det nermeste jeg har kommet er denne som er Afrikansk månetetra:
Postet 24.11.11 kl 13:03
Morten Paulsen[QUOTE=Kjell B][QUOTE=Morten Paulsen][QUOTE=Tennessee]Det første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.
mvh Kjell
Hadde ganske lik fasong, men mangler den sorte flekken foran spolen. Det nermeste jeg har kommet er denne som er Afrikansk månetetra:
Beklager linken funket ikke. Prøv denne
Postet 24.11.11 kl 13:07