Skikkelig nybegynner (side 2)

Tennessee
Det første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.

Tror jeg fant den nå. Er 99% sikker på at det er en Afrikansk Tetra. Tok den på den lille finnen som kommer opp bak ryggfinnen. Ikke lett å se på bilde. Skikkelig engasjerende hobby dette. Dattera blir til stadighet kastet ut av rommet sitt på grunn av at far skal studere fisk. Igjen takk for all hjelp.
Bilde 3
bilde 3 er jeg nesten 100% sikker på er en pangasius haimalle. de blir stor som fy når de vokser til og vil spise alt som passer i munnen på dem.
Morten Paulsen
[QUOTE=Tennessee]Det første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.

Tror jeg fant den nå. Er 99% sikker på at det er en Afrikansk Tetra. Tok den på den lille finnen som kommer opp bak ryggfinnen. Ikke lett å se på bilde. Skikkelig engasjerende hobby dette. Dattera blir til stadighet kastet ut av rommet sitt på grunn av at far skal studere fisk. Igjen takk for all hjelp.

Lite suddig bild men se på sitron tetra ..kan det vara den ? se på alla bilderna

mvh Kjell
Kjell B
[QUOTE=Morten Paulsen][QUOTE=Tennessee]Det første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.

Lite suddig bild men se på sitron tetra ..kan det vara den ? se på alla bilderna

mvh Kjell

Hadde ganske lik fasong, men mangler den sorte flekken foran spolen. Det nermeste jeg har kommet er denne som er Afrikansk månetetra:
Morten Paulsen
[QUOTE=Kjell B][QUOTE=Morten Paulsen][QUOTE=Tennessee]Det første som slo meg inn var en eller annen slags Rasbora. Sjekk det opp. Noen og åtti treff tror jeg. Iallefall to som ligner veldig.

mvh Kjell

Hadde ganske lik fasong, men mangler den sorte flekken foran spolen. Det nermeste jeg har kommet er denne som er Afrikansk månetetra:

Beklager linken funket ikke. Prøv denne
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap