Mitt akvarieprosjekt ;) (side 2)

Så utrolig fint det blir. Gleder meg til å følge fortsettelsen.
Kjempeflott bakgrunn, og nå fikk jeg lyst på et nytt prosjekt igjen også. Hm...

Og akvariebord trukket i skinn høres jo veldig stilig ut da ;D
Lanzin
Takk :) Jeg setter inn skinnet med bivoks så preller det meste av :)

Akkurat. Tenkte du hadde en plan
Da har jeg kommet halvveis i skinnsyingen.
Såå kult! Leste gjennom hele dette inlegget 3 ganger :P Veldig kul bakgrunn og alt! Kjør på med bilder !
Kult prosjekt! Spennende med skinnet Om du ikke veit det selv før før, så ville jeg fuktet skinnet etter at du har trykket det over det du skal ha det rundt, så tørket det med hårføner før du setter det inn med voks. Dette gjør at skinnet trekker seg sammen og blir stramt og fint rundt det du har trukket det med. Gjør dette selv om jeg bytter skinn setetrekk i biler på jobb for å få bort skrukker osv i skinnet. OM du har tenkt å trekke det og ikke dekke det bare da med løse biter

Lykke til videre Blir spennede å se resultatet
Kjempe flott bakgrunn !!

Og så var det smart å komme på å spraylakke rammen, den ble veldig fin i svart
Stian F
Kult prosjekt! Spennende med skinnet:) Om du ikke veit det selv før før:), så ville jeg fuktet skinnet etter at du har trykket det over det du skal ha det rundt, så tørket det med hårføner før du setter det inn med voks. Dette gjør at skinnet trekker seg sammen og blir stramt og fint rundt det du har trukket det med. Gjør dette selv om jeg bytter skinn setetrekk i biler på jobb for å få bort skrukker osv i skinnet. OM du har tenkt å trekke det og ikke dekke det bare da med løse biter:) Lykke til videre:) Blir spennede å se resultatet:)

Flott tips! Dette visste jeg ikke. Har tenkt til og trekke det ja.
Har aldri trukket noe i skinn før så setter pris på slike tips

Takker for alle gode ord. Det varmer akvarievannet mitt
Bare hyggelig Noen skrukker kan kreve flere fukt/tørke behandlinger for å bli helt borte, men det er somregel aldri noe problem å få skinnet helt strøkent etter noen behandlinger Har brukt denne teknikken i over 10 år på jobben selv og den er godt kjennt innefor sadelmaker bransjen også. Med litt tålmodighet kan du forme skinnet etter de fleste former på denne måten
Da var bordet trukket i skinn
da må jeg lage dører og lakkere dem sort blank

Må begynne og planlegge lystopp som også skal skinntrekkes
Bare et råd, men dette vet du sikker. puss mellom hver omgang på dørene. Og bruk helst en skumgummi rulle. da blir det abslutt penest resultat hvis det skal være svart blank. Alt syns med den type maling.

Blir forresten kjempestilig dette projektet her.
Jeg synes dette prosjektet er kjempegøy
Alltid artig og få til noe, spesiellt når det går som planlagt

Blir sparkel og pussing på dørene ja... men har litt lyst til og bruke grov pensel og dra striper vertikalt.. liker litt tekstur.

Skal jeg ha dem speilblanke så drar jeg igang billakkeringsutstyret

Men takk for tips
Sissimor

forresten din fargekode jeg rappet
fra godteskåla..
Det er helt i orden det vet du, den ble lagt ut for å rappes ;D
Utrolig flott bakgrunn ! Ser ut som lavastein. Hvordan har du fått til den overflaten i isoporen?

Karet og bordet er kjempebra ut, gleder meg til fortsettelsen !
Flere timers hakking med smørekniv
Bruk noen runder tape rundt kniven ellers blir det fort vannblemmer..

Hakk litt inn samtidig som du drar litt ned.. Prøv deg frem. Tror ikke det fungerer like bra på isopor som på styrofoam
Har montert de gamle skapdørene midlertidig..

Slang på en lystopp til en 300l for og se hvordan det ble med lys.

Så samtidig at det var j***** mye mer riper i frontglasset enn jeg trodde hmm....
Da er det ikke stort som skjer før det er lønningsdag
Tilfeldig bekjentskap
© Liv Hjelle
Reklame for plussmedlemskap