Aqua ark storauksjon 26 november (aquaark akvarieklubb) (side 2)

Jeg kommer til og ta med litt Malawi, av diverse arter. Både voksne og ungfisk. tar og med noen innvendige filterpumper.
Blir koselig å se ditt blide åsyn igjen, Roy Fredrik. Jeg har tenkt meg en tur bortom hallen... Ikke stort jeg skal ha, blir heller å ta med noen Endlers jeg har for mange av...
Noen skal skal ha med noe innvendg pumpe solig nok til et 150 liters kar?
Muligens jeg kommer med blue moscow triangelhale
Vet ikke om jeg tar turen bortom.
Roy Fredrik kjøpte du sist helg noen Astatotilapia calliptera? Har 1 på ca 3-4cm og 3 halve størrelsen av det igjen. Om du vil så kan jeg ta med så får du dem. Vel å merke hvis jeg kommer er ikke sikkert. Hvis så tar jeg med 3 kanskje 4 par med Blue Moscow Triangelhale.
Kim-Martin jeg tar med innvendige filterpumper som passer til 150 litere. Hvor mange trenger du ?

Bengt ja ta med callipteraene. Jeg tar med litt Malawi selv.
Tootsie
Blir koselig å se ditt blide åsyn igjen, Roy Fredrik. Jeg har tenkt meg en tur bortom hallen... Ikke stort jeg skal ha, blir heller å ta med noen Endlers jeg har for mange av...

Ja det er alltid morro og se igjen folk, selv om jeg har glemt hvem som skjuler seg bak Tootsie navnet...
Tar med 4 perleguramier
3feite damer og en hanne.

De er nok 15cm alle sammen hvis ikke større.
XXXL ville jeg sagt...
Skulle vell kanskje hatt 2 stk. oppi der, blir mallekar, så greit med litt strøm i vannet.
Tror jeg har 8-10 innvendige filterpumper jeg kan kvitte meg med. Har og grus for de som trenger det.
Bare å ta med noen da, så ser vi hva budet ender opp på Er det noen som skal ha med noen voksne ancistrus hoer? og L-144?
Nærmer seg nå!
Tar med meg
6 stk. Geophagus Brasiliensis. Her er det minst ett lekspar.

1 stk. microgeophagus ramierzi. Kjønn ukjent.

ca 15 stk. sort tetra. størrelse STORE

2 stk. norsk flaggtetra. STORE.

Endlers guppy og kulturguppy

Herotilapia Multispinosa lekspar.

4 Corydoras sterbai

3 stk. Ancistrus sp. Veldig flotte eksemplarer fra Jørn som er oppdratt hos meg.
2 hanner og ei hue.

Sannsynligvis noe røtter og annet stæsj jeg kan finne.

Voksne de Ancistrusene du skal ha med eller Perry? interessert i et par hoer.
De er kjønnsmodne
1+1 og usikker på den tredje. Kan ta med bare hua . Er egentlig ikke intr i å selge de men siden 325en skal selges så er det greiest å bli kvitt noe
Da starter auksjonen om et par timer, innlevering av objekter starter om en drøy halvtime. Vell møtt
Auksjon er vel overstått, det var et greit oppmøte med også nye ansikter. En god dag for både selgere og kjøpere.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap