Hvordan bli kvitt disse algene... (side 2)

Da har jeg kjøpt seks amanoreker (har ikke sett snurten av de etter at jeg putta dem oppi men :P håper dem bare gjemmer seg.)

Og etterpå skal jeg plukke vekk alle bladene som er verst, og som har penselalger, også skal jeg sette inn hornblad elelr noen andre hurtigvoksende planter, fra det andre akvariumet mitt. (håper ikke jeg får med noen snegler, etetrsom det andre akvariumet er plaget med mye snegler, og i dette har jeg ingen.. )

Har satt opp noe midlertidig som skjermer lys fra vinduene.

Og har ikke mata dem noe de siste dagene, og kommer ikke til å gjøre det på noen dager heller. Så da får vi se.
Jeg ville valgt denne metoden
har 4-5 stykker i alle karene og alle penselalger er borte

http://akvarieverden.blogspot.com/2011/11/ypperig-renholdsteam.html
Inaktiv bruker
jma
Da har jeg kjøpt seks amanoreker (har ikke sett snurten av de etter at jeg putta dem oppi men :P håper dem bare gjemmer seg.) Og etterpå skal jeg plukke vekk alle bladene som er verst, og som har penselalger, også skal jeg sette inn hornblad elelr noen andre hurtigvoksende planter, fra det andre akvariumet mitt. (håper ikke jeg får med noen snegler, etetrsom det andre akvariumet er plaget med mye snegler, og i dette har jeg ingen.. ) Har satt opp noe midlertidig som skjermer lys fra vinduene. Og har ikke mata dem noe de siste dagene, og kommer ikke til å gjøre det på noen dager heller. Så da får vi se. :)


;D du må ikke frykte sneglene, de spiser algene.
Tilfeldig bekjentskap
© Regin Kvittem
Reklame for plussmedlemskap