Mangel på kontakt med akvariereker.no (side 2)

Jeg må si at jeg ikke kjenner meg igjen i noe av dette.
Jeg har brukt akvariereker utallige ganger fra Ivar startet opp - kjøpt både reker, snegler, planter og div. Og fått kjempeservice alle gangene. Lett å få tak i både via email og pr telefon, og aldri vært noe tull eller krøll på noen måte.

Er ei stund siden jeg har bestilt noe derfra nå, og om Ivar driver det fortsatt eller noen andre, det vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at de holder på å bygge om, men det burde selvsagt ikke gå utover servicen. Jeg har hvertfall aldri fått dårlig service og respons derfra.
Hiver meg på tråden her jeg også.

Jeg bestillte for 2 uker siden 5 eplesnegler og 5 sakura reker.

Jeg forhåndsbetalte i god tro om at dette måtte jo gå bra.

MEN først nå på mandag kom pakken. Og oppi der var allt av dyr DØDE!
Har sendt ihvertfall 7 brev. Men ikke noe svar å få. Jeg vil gjerne ha tilbake pengene mine. Betaler ikke for døde dyr.

Men får overhodet ikke svar. Og går du nå innpå siden Deres så er den STENGT!!!!

Er pengene mine tapt? Gledet meg sånn til de pene eple sneglene skulle komme hjem :/
Det står at butikker er midlertidig stengt. Min første tanke da var at de kan ha gått konkurs. Men det er kun en spekulasjon fra min side !
Jeg bestilte ti sandsnegler derfra for en måned eller to siden. Hørte ingenting på fjorten dager. Jeg hadde ikke brydd meg hadde det ikke vært for at jeg forhåndsbetalte en hundrelapp. Ikke verdens undergang med hundre kroner, men det er prinsippet som irriterer meg. Jeg skrev en mail om at man ikke kan drive nettbutikk på den måten, og at man heller bør legge ned hvis man ikke kan levere varene. Fikk aldri noe svar på denne mailen. Men etter en uke eller to til fikk jeg plutselig hentelapp fra "Vestli hobby og fritid" fra Sandefjord. Jeg ante ikke hva dette var - hadde glemt hele greia - men fant ut at det var tretten sandsnegler da jeg henta pakken.

Jeg syns det var fint å endelig få pakken, men det er jo en jævlig lite profesjonell måte å drive butikk på. Man kan i det minste svare på mail - eller ihvertfall sende ordrebekreftelse når noen bestiller noe. Jeg kommer ikke til å bruke denne butikken igjen.
n5k
...Men etter en uke eller to til fikk jeg plutselig hentelapp fra "Vestli hobby og fritid" fra Sandefjord. Jeg ante ikke hva dette var - hadde glemt hele greia - men fant ut at det var tretten sandsnegler da jeg henta pakken.

Så Akvariereker og "Vestli hobby og fritid" er samme butikk ? Greit å vite..
Plussmedlem
SilverShaded
Så Akvariereker og "Vestli hobby og fritid" er samme butikk ? Greit å vite.. ;-)

Da har de isåfall byttet eier igjen nå nylig for T har ikke hatt noe med de å gjøre tidligere det jeg vet.... :-O
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap