Martin"s underwater world! (side 2)

Tenker meg at mange her har facebook! Og de fleste her driver med akvarie! http://www.facebook.com/pages/AkvariumMan/347845688560453 Skriver om akvarier, fisker og alt.... LIKE han
Cory-egg>!
Coryodas egg! Jeg er kjempe glad!! Noen som vet om jeg kan flytte de tul en glass bolle, boks eller noe??????
Cory - eggene ligger i klekke karet. Men er ganske redd jeg har ødelagt eggene -.-
alle er jo hvite Så dette blir nesten en shout out til Mona o. Kan du gi meg noen tips? :P Så jeg ikke gjør samme feilen igjen ?
Plussmedlem
Jeg bare sier deg en ting; det er veldig vanlig at Corydoras ved de første eggleggingene ikke legger befruktede egg. Så hvis de viser seg å være ubefruktet, får du bare vente/håpe på nye egg
Mer Corydoras egg! Og tror faktisk jeg så yngel også 43 liter"N snart ferdig insjøring og JEG ER GLAD Nå blir det kansje snart en 100 + liter. Med BARE corydoras! Jeg har blitt Cory infisert!
Martin Guppy Tilrem
Mer Corydoras egg! Og tror faktisk jeg så yngel også :) 43 liter"N snart ferdig insjøring og JEG ER GLAD :) Nå blir det kansje snart en 100 + liter. Med BARE corydoras! Jeg har blitt Cory infisert!

lykke til

legg gjerne ved noen bilder så vi kan få se underveis

morsomt å se - samt lære når dere som avler deler info
Fint å høre at noen følger tråden min :P Føler meg litt alene her :P Men her var det jo noen som svare Jo, bilder kommer. Men er litt vanskelig, har jo lakt eggeneså dårlig til for bilder :P Ser bare et egg på glasset, bak masse planter :P Men det kommer bilder. Lover
Martin Guppy Tilrem
Fint å høre at noen følger tråden min :P Føler meg litt alene her :P Men her var det jo noen som svare :) Jo, bilder kommer. Men er litt vanskelig, har jo lakt eggeneså dårlig til for bilder :P Ser bare et egg på glasset, bak masse planter :P Men det kommer bilder. [B] Lover :)[/B]

er ikke det bare typisk da?

prøver selv å få tatt noen skikkelige bilder av det nye palettciklideparet mitt, men de har funnet kokosnøtthulen og ser ut til å trives veldig godt i inngangen der.. *leR*
i karet de sto i på TAM (Liertoppen) hadde de en kokosnøtt, men der var det en svær hanne som bodde, så de ble nok fornøyd nå som de fikk sin egen
Ferdig etter lang tid!
NÅ! etter lang tid, kunne jeg putte corydorasene mine i den nye 43 liter"n! :9
Er kjempe glad bildet snart, må bare lade tlf"en
Yippy :=)
Gratulerer da gleder meg til du legger ut bilder.
Nå sitter jeg jo å ser på fiskene mine, og jeg legger merke til at noen av hunnnee er veldig tynne, hva kan dette vere for noe ??! De er tynne. Og svømmer littskrått. Jeg gir jo nok mat. (tror jeg) så hva kan det vere !??? Tok for alle svar før jeg får noen
Det kan være involsorm da blir de som oftest veldig tynne og til slutt dør. Tror det finnes medisiner mot det men vet ikke hva de heter.
oki Er dette smittsomt? Burde jeg ta de ut av akvariet ???
Ja tror nok det er veldig smittsomt så tror du bør ta ut de andre fiskene og rengjøre akvariet skikkelig.
Burde jeg flytte yngel til 43 litern siden de er friske ???
Hvordan får man innebygget youtube in på akvaforum???
Martin Guppy Tilrem
Burde jeg flytte yngel til 43 litern siden de er friske :)???

Ja tror nok du bør flytte de til 43literen.
Lenge siden sist ! :) norske talenter 2012 vettuh ;)
Lenge siden sist assa!
Har egentlig ikke så mye tid til akvarier, ikke siden jeg meldte meg på norsketalenter! Skal danse, og det må øving til ver dag ! o.O!
Men har fått litt cory yngel, mye guppy sykdom da :/ Men ser ut til å vere bra nå
!
Scalare akvarie størrelse?
Har tenk på få kjøpt meg noen Scalare, men lurer veldig på Hvor mange liter burde et akvarie for Scalare være på ? Fant en butikk som selger veldig billige akvarier, 100 liter for 350 kr er ikke akkurat noe dyrt :P Men takk for alle svar som kommer
- AkvariumBoy
Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap