- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Aqua teens (side 2)
Aqua teens (side 2)
Postet 19.02.12 kl 13:47
Nei, desverre ikke
Neij, desverre så gjør de ikke det, men han var rett å slett på dø av at han pintes... å det var vondt å se
Postet 19.02.12 kl 14:11
Ancistrusen har sagt god natt
Heii alle sammen! Mamma fant den lille søte Ancistrusen min i dag, han hadde avgått med døden, han var liten, tynn og han tok ikke til seg næring. Mamma har lagt den på is og venter på at dyrebutikken skal svare på en mail mamma har sendt dem. Synes det er veldig trist at dyr blir solgt sånn.. Det er jo dyreplageri, sånn som Slørhalen, det er jo mange som har innavler der og noen av Slørhalene pines men ikke tale om at dyrebutikken avliver dem, neida, det må man jo si selv.. Synes det er så trist å miste dyr som fisk Jaja, håper jeg får erstattet den lille karen min
Postet 20.02.12 kl 14:32
Ny ancistrus
På torsdag så fikk jeg en fin og stor Ancistrus i erstatning for den syke Ancistrusen jeg fikk.
Postet 25.02.12 kl 15:32
Yngel
Vet rett å slett ikke om jeg har sagt det tidligere :P
Isolatet er no satt opp å passer på to søte små platy yngler. Hadde to til i pumpen men tror de døde eller ble spist opp når de kom seg ut av pumpen.. ;/ Jaja..
Isolatet er no satt opp å passer på to søte små platy yngler. Hadde to til i pumpen men tror de døde eller ble spist opp når de kom seg ut av pumpen.. ;/ Jaja..
Postet 08.03.12 kl 20:40
Ny yngel!
Heii! I går så fant jeg nye yngler.. De er mest sannsynlig født i går å jeg leter nøye i akvariumet etter flere. Har fått tak i fire stykker og det var mange i pumpen, helt til at en fisk kom seg inn i pumpen og mest sannsynlig har spist dem opp
Er det noen som vet hvorfor fisk får sammenklemte ryggfinner?
Og
Hvordan man ser at det er mobbing i akvariumet!
Er det noen som vet hvorfor fisk får sammenklemte ryggfinner?
Og
Hvordan man ser at det er mobbing i akvariumet!
Postet 11.03.12 kl 13:18
Mange nye yngler!
Har funnet over 30 yngler no!
Men skal avslutte akvariehobbyen fordi jeg er lei av det.
Så oppdaget jeg i går at en av fiskene mine var døde..
Men skal avslutte akvariehobbyen fordi jeg er lei av det.
Så oppdaget jeg i går at en av fiskene mine var døde..
Postet 24.06.12 kl 11:35