Mine tanker om mine tanker (side 2)

Nå har det skjedd litt her. Frontosaene begynner å få fine farger alt. Det liker jeg. De er ikke så sky lenger. Prøvde å lage Rekemix etter en oppskrift herfra. Det blei no voldsomt griseri. Og det virket ikke som det var så stas. Så jeg lurer på om jeg heller skal bestille no for på nett og heller kjøpe no ferdig frossen for. 1 av gibbicepsene synes transporten var for hard tror jeg. For den lå på rygg her i morges. Heiv meg rundt og testet vann verdier men det var alt bra. Den var ganske bleik etter transporten så antar det har noe med det å gjøre. Ingen andre som viser noe tegn til symptomer i karret.

Driver å ser etter sneglehuslekere. Så håper Herkules zoo får tak i noen. Håper på Neolamprologus multifasciatus. Og kanskje noen Synodontis petricola.
Noen bilder. nå er jeg ikke den beste fotografen men jeg prøver =)

[External Image]


[External Image]


[External Image]
noen til..


[External Image]

[External Image]

[External Image]
Har vært flere hestegårder til salg her oppe i vestfold.
Hva slags hester er det dere driver med, siden dere stiller ut i danmark og sånn?

Bakgrunnen var virkelig stilig, skal sjekke ut den hjemmesiden.

Akvarievegg høres utrolig fristende ut, men også dyrt. O.o

Gratulerer med arving, det er stas med små i huset.
Vi har sett på det meste. Spørs om ikke vi ender opp med å bygge.

Vi driver med friesere. Det er morro. Flotte dyr.

Det er en egen tråd her som heter akvadekor.com, med flere bilder og mye info.

Arving er stas det veit du. Morro å se henne utvikle seg.
Sjekk av vann verdier:

Ph 8.2
No2 0
Gh 17

Det er jo fine verdier for frontisene. Det kommer en liten gjeng l144 hit i morra. Det blir spennende. Sprer de litt mellom karra her.
bilde av bakgrunnen til den andre 530'n.



[External Image]


blir litt mer overheng enn det er på denne bakgrunnen. tanken er at dette skal være oppvekstkar for frontosa..

på sikt da. mine er jo litt små ennå.. hehe
tok en kikk inn i 54 litern istad.. jaggu meg har jeg ikke fått cory egg. de var uventa og morsomt..
Frisere er flotte hester.
Selv har jeg drevet mest med travhester, det er lissom det store her like ved Jarlsberg travbane vettu.

Kan ikke skryte på meg å være flink til å ri (dressur og sånn), men om en hest skvetter til, så holder jeg meg på.
Liker best å ri lange turer og kan tenke meg å ri distanse, hvis jeg noen gang skaffer meg egen hest.

Jeg likte den andre bakgrunnen best, den var bare råflott.

Gratulerer med coryegg, det er morsomt.
Opplevd det en gang og opplevde når det klekte, men yngelen hadde ingen mulighet til å overleve i selskapskarret. :P

Har tenkt til å prøve mer effektivt når jeg bare får slått meg til ro.


Den siste bakgrunnen der må være en av de stiligste jeg har sett. Kudos!
Ja visst er de flotte. Uten tvil. Er noe eget med disse store flotte majestetiske dyra.

Er rene dyrehagen her hjemme om dagen. Har 3 kopplam i garasjen sammen med hengebuksvinet vårt. Bikkjer overalt. 4 lamaer som er på besøk støtt og stadig. For litt siden leverte jeg de siste valpene bikkja til naboen hadde fått. Og nå er det egg i lille karret. Det er morro da. Men det krever sitt når man i tillegg har ei datter på 8 uker.

Nå er det bare å vente til burundiene vokser til og skal ha små.
Ja den er skammelig rå Andreas. Det beste er at den er mye billigere og mere "sjelden" enn btn osv sine. Gleder meg til å få den i 530'n. Med mye
Overheng som burundiene kan hoovre under. Absolutt ingen anger på valget
idag har jeg henta 8 L144 småtasser.. disse var såpass små at jeg ville ikke slippe de oppi 530 literen. så de havnet i 54 literen i stedet.. noe som for så vidt passa bra for der er det plenty med alger.

jeg har også kjøpt noen anubias og plantet i 530'n. fant også Manfred som ropte på meg i ett lite kar på busters shop.. han falt naturlig på plass i 530'n. burundiene synes han var litt stor og skummel med en gang, de fant fort ut at han var en grei kar siden han hjalp de til å bli mindre skvetne.

her er da Manfred

[External Image]

[External Image]

Også har vi lille søte Wilfred da

[External Image]
var også og kjøpte ciklide granulat i dag. som skulle synke.. noe det ikke gjorde.. forbanna #)(/#%.

men takk og lov så kjøpte jeg også blåskjell i lake i dag.. og DET falt i smak for å si det sånn.. de blei helt ville når jeg slapp det oppi.. så nå gjenstår det og finne noe annet synkende for jeg kan få på boks til de.

legger ved noen fler bilder av burundiene..

[External Image]

[External Image]

[External Image]
og noen til

[External Image]

[External Image]

[External Image]
noen av karret og ett til av burundiene

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Fine bilder og fine fisk. Hvor mange bilder må du ta før det blir bra? Føler jeg selv trenger 100 forsøk før jeg ender opp med et OK, men det kommer kanskje av at små fisk er vanskelig å fotografere...
Heh. Ja det blir tatt en del. Jeg føler at de som er nært karret blir best. Altså når kameraet er nesten innat glasset. Ser nesten ut som det er tatt inni karret. Jeg syns sånne bilder som er fr avstand som skal vise hele karret er håpløst å få bra. Sikkert pga lys fra karret og gjenskinn.
for noen nydelige fisker .-)) og bakgrunnene var helt rå.-))
Gratulerer med jente og med kar. Tror det var lurt å starte med fiskene, det kan ta tid å finne drømmestedet samt å sette det i stand slik en vil ha det før flytting kan skje.

Du har omgitt deg med sjeldent mye liv, må være flott!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap