- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Mine tanker om mine tanker (side 2)
Mine tanker om mine tanker (side 2)
Nå har det skjedd litt her. Frontosaene begynner å få fine farger alt. Det liker jeg. De er ikke så sky lenger. Prøvde å lage Rekemix etter en oppskrift herfra. Det blei no voldsomt griseri. Og det virket ikke som det var så stas. Så jeg lurer på om jeg heller skal bestille no for på nett og heller kjøpe no ferdig frossen for. 1 av gibbicepsene synes transporten var for hard tror jeg. For den lå på rygg her i morges. Heiv meg rundt og testet vann verdier men det var alt bra. Den var ganske bleik etter transporten så antar det har noe med det å gjøre. Ingen andre som viser noe tegn til symptomer i karret.
Driver å ser etter sneglehuslekere. Så håper Herkules zoo får tak i noen. Håper på Neolamprologus multifasciatus. Og kanskje noen Synodontis petricola.
Driver å ser etter sneglehuslekere. Så håper Herkules zoo får tak i noen. Håper på Neolamprologus multifasciatus. Og kanskje noen Synodontis petricola.
Postet 28.04.12 kl 18:18
Postet 29.04.12 kl 00:00
Endret: 29.04.12 kl 00:13
Postet 29.04.12 kl 00:28
Endret: 29.04.12 kl 00:35
Har vært flere hestegårder til salg her oppe i vestfold.
Hva slags hester er det dere driver med, siden dere stiller ut i danmark og sånn?
Bakgrunnen var virkelig stilig, skal sjekke ut den hjemmesiden.
Akvarievegg høres utrolig fristende ut, men også dyrt. O.o
Gratulerer med arving, det er stas med små i huset.
Hva slags hester er det dere driver med, siden dere stiller ut i danmark og sånn?
Bakgrunnen var virkelig stilig, skal sjekke ut den hjemmesiden.
Akvarievegg høres utrolig fristende ut, men også dyrt. O.o
Gratulerer med arving, det er stas med små i huset.
Postet 29.04.12 kl 07:48
Postet 29.04.12 kl 11:07
Postet 29.04.12 kl 12:57
Postet 29.04.12 kl 15:01
Endret: 29.04.12 kl 15:03
Postet 29.04.12 kl 17:57
Frisere er flotte hester.
Selv har jeg drevet mest med travhester, det er lissom det store her like ved Jarlsberg travbane vettu.
Kan ikke skryte på meg å være flink til å ri (dressur og sånn), men om en hest skvetter til, så holder jeg meg på.
Liker best å ri lange turer og kan tenke meg å ri distanse, hvis jeg noen gang skaffer meg egen hest.
Jeg likte den andre bakgrunnen best, den var bare råflott.
Gratulerer med coryegg, det er morsomt.
Opplevd det en gang og opplevde når det klekte, men yngelen hadde ingen mulighet til å overleve i selskapskarret. :P
Har tenkt til å prøve mer effektivt når jeg bare får slått meg til ro.
Selv har jeg drevet mest med travhester, det er lissom det store her like ved Jarlsberg travbane vettu.
Kan ikke skryte på meg å være flink til å ri (dressur og sånn), men om en hest skvetter til, så holder jeg meg på.
Liker best å ri lange turer og kan tenke meg å ri distanse, hvis jeg noen gang skaffer meg egen hest.
Jeg likte den andre bakgrunnen best, den var bare råflott.
Gratulerer med coryegg, det er morsomt.
Opplevd det en gang og opplevde når det klekte, men yngelen hadde ingen mulighet til å overleve i selskapskarret. :P
Har tenkt til å prøve mer effektivt når jeg bare får slått meg til ro.
Postet 29.04.12 kl 18:48
Postet 29.04.12 kl 18:56
Ja visst er de flotte. Uten tvil. Er noe eget med disse store flotte majestetiske dyra.
Er rene dyrehagen her hjemme om dagen. Har 3 kopplam i garasjen sammen med hengebuksvinet vårt. Bikkjer overalt. 4 lamaer som er på besøk støtt og stadig. For litt siden leverte jeg de siste valpene bikkja til naboen hadde fått. Og nå er det egg i lille karret. Det er morro da. Men det krever sitt når man i tillegg har ei datter på 8 uker.
Nå er det bare å vente til burundiene vokser til og skal ha små.
Er rene dyrehagen her hjemme om dagen. Har 3 kopplam i garasjen sammen med hengebuksvinet vårt. Bikkjer overalt. 4 lamaer som er på besøk støtt og stadig. For litt siden leverte jeg de siste valpene bikkja til naboen hadde fått. Og nå er det egg i lille karret. Det er morro da. Men det krever sitt når man i tillegg har ei datter på 8 uker.
Nå er det bare å vente til burundiene vokser til og skal ha små.
Postet 29.04.12 kl 19:02
Postet 29.04.12 kl 19:05
Endret: 29.04.12 kl 19:07
idag har jeg henta 8 L144 småtasser.. disse var såpass små at jeg ville ikke slippe de oppi 530 literen. så de havnet i 54 literen i stedet.. noe som for så vidt passa bra for der er det plenty med alger.
jeg har også kjøpt noen anubias og plantet i 530'n. fant også Manfred som ropte på meg i ett lite kar på busters shop.. han falt naturlig på plass i 530'n. burundiene synes han var litt stor og skummel med en gang, de fant fort ut at han var en grei kar siden han hjalp de til å bli mindre skvetne.
her er da Manfred
Også har vi lille søte Wilfred da
jeg har også kjøpt noen anubias og plantet i 530'n. fant også Manfred som ropte på meg i ett lite kar på busters shop.. han falt naturlig på plass i 530'n. burundiene synes han var litt stor og skummel med en gang, de fant fort ut at han var en grei kar siden han hjalp de til å bli mindre skvetne.
her er da Manfred
Også har vi lille søte Wilfred da
Postet 30.04.12 kl 23:01
Endret: 30.04.12 kl 23:03
var også og kjøpte ciklide granulat i dag. som skulle synke.. noe det ikke gjorde.. forbanna #)(/#%.
men takk og lov så kjøpte jeg også blåskjell i lake i dag.. og DET falt i smak for å si det sånn.. de blei helt ville når jeg slapp det oppi.. så nå gjenstår det og finne noe annet synkende for jeg kan få på boks til de.
legger ved noen fler bilder av burundiene..
men takk og lov så kjøpte jeg også blåskjell i lake i dag.. og DET falt i smak for å si det sånn.. de blei helt ville når jeg slapp det oppi.. så nå gjenstår det og finne noe annet synkende for jeg kan få på boks til de.
legger ved noen fler bilder av burundiene..
Postet 30.04.12 kl 23:14
Endret: 30.04.12 kl 23:17
Postet 30.04.12 kl 23:25
Endret: 30.04.12 kl 23:27
Postet 30.04.12 kl 23:32
Endret: 30.04.12 kl 23:34
Postet 01.05.12 kl 02:13
Postet 01.05.12 kl 07:06
Postet 01.05.12 kl 10:43
Postet 01.05.12 kl 10:55