L-338 mine har ynglet:) (side 2)

Tror det er veeeldig få som mener å angripe noen, det er bare at folk blir så ivrige! Det betyr bare at de bryr seg det. Ikke ta det personlig, for man ser ikke smilet bak på et forum.

Håper virkelig at du vil fortsette denne tråden, og legge ut masse bilder etterhvert som de vokser opp. De som har gitt deg råd underveis er ræsere på oppdrett, så det er garantert bare godt ment ;D
Malene Jacobsen
har ikke noe med deg å gjøre. posten blir avsluttet fra min side..

ok, den er grei, men lykke til videre med oppdrettet
håper du får mange fine kull;D
Malene Jacobsen
det er ikke nå arti å vær på dette forume for det er bare folk som sitt å leita etter feil..

Jeg kan ikke se at vi leiter etter feil.

Du får tilbakemeldinger med gode råd, enkle spørsmål og informasjon om hva du bør gjøre videre. Jeg synes ofte du er uenig i det vi sier. At du ikke liker å bli veiledet, eller å bli gjort oppmerksom på ukorrekte opplysninger, får bli ditt problem.

Ingen grunn til å furte og slette profil!

Grattis da,det der må være morro,en grunn til og se på karret også når man passerer.
Janne
[QUOTE=Malene Jacobsen]det er ikke nå arti å vær på dette forume for det er bare folk som sitt å leita etter feil..

Jeg kan ikke se at vi leiter etter feil.

Du får tilbakemeldinger med gode råd, enkle spørsmål og informasjon om hva du bør gjøre videre. Jeg synes ofte du er uenig i det vi sier. At du ikke liker å bli veiledet, eller å bli gjort oppmerksom på ukorrekte opplysninger, får bli ditt problem.

Ingen grunn til å furte og slette profil!

Kanskje en tanke bortskjemt? Er helt enig med deg Janne. En må tåle å bli veiledet i riktig retning. Tåler en ikke dette bør en holde seg utenfor slike forum. En bør være glad for slik hjelp, ikke sutre som en fjortis
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap