Tilbakepil. (side 2)

Bruker google chrome her har tilbakepila virket hele tiden.
Synes det blir litt for dumt at en må skifte nettsted når dette har fungert i årevis uten problemer. Har sendt meldig til moderator om hva som skjer , men har ikke fått svar ennå
Det var da voldsomt, Sølvi Må jo være bedre å forsøke en annen nettleser da? Jeg bruker Opera, og har ingen av de nevnte problemer.
Er det mulig om noen som har problemet kan ta bilde av det? bruke print screen. (:
Har sjekket både firefox og explore uten å få frem nevnte feil.
Hmmm, det kan hende det hjelper om man sletter cookies and cache. Kanskje oppdatere nettleseren om det finnes en nyere versjon..?
Har testet hjemme under windows7 64bit, og det fungerer ikke med hverken 32 eller 64bit versjonen av IE9.
Testet nå samme konfigurasjon på jobben, og det fungerer.
Ikke lett å bli klok på. Andre nettlesere har ikke problemer.
Forsøkt med kompabilitetsvisning av og på uten at det endret oppførselen.
Jeg synes dette virker som virus eller noe. :-/

Nå åpnet jeg denne siden rett fra linken i eposten jeg fikk, og siden ble åpnet direkte i ny fane. Dvs at fanen ikke inneholder NOEN andre sider, den er helt tom, bortsett fra svar innlegget som ble åpnet.

LIKEVEL så kommer det opp en lang remse med
share this
share this
share this
share this
share this
share this
share this
share this
share this

Disse sidene inneholder ikke noe. Som jeg kan SE. Men om de inneholder virus eller annet dritt kan man jo ikke selv se.

Har fått masse problemer med pcen, den ER ikke frisk, men etter å ha vært inne på forumet i går, så kommer ikke skjermbildet mitt frem når jeg starter opp, og jeg fikk knapt startet den opp. Dette kan selvsagt henge sammen med at den ikke er helt frisk - men litt ekkelt at den plutselig ble SÅ mye mer redusert enn f.eks dagen før - da jeg ikke hadde vært på forumet.

Når man åpner en ny fane, så skal det ikke finnes noe i listen til Tilbake knappen oppe til venstre.



Dette har ingen verdens ting med virus å gjøre. Tipper som sagt det har med implementeringen av deling via Facebook, Twitter og Google+ på siden å gjøre.
Janne
Det var da voldsomt, Sølvi ;-) Må jo være bedre å forsøke en annen nettleser da? Jeg bruker [URLBLOCK1], og har ingen av de nevnte problemer.




He he ,er da ikke voldsom jeg

Nå er det slik at det ikke bare er meg som har tilgang til denne pc-en og da kan jeg ikke bare skifte nettleser uten videre.

Men siden det er så mange som plutselig opplever dette ,så føler jeg at det har skjedd noe her.
Det er jo kun på denne siden det er blitt sånn ,derfor synes jeg det er litt rart.




Heiiiii ,da virker den igjen ,puster lettet ut
Sølvi Gullaksen
Nå er det slik at det ikke bare er meg som har tilgang til denne pc-en og da kan jeg ikke bare skifte nettleser uten videre.

Man kan godt ha flere ulike nettlesere installert på maskina. Legg de som snarvei på skrivebordet, så kan hvert familiemedlem selv bestemme hvilken de vil bruke.

Godt det ordnet seg
sølvi...
gjorde du noemed din maskin eller?
funker ikke til meg enda....

hmmmmm.......

frustrert......
Har ikke gjort noe annet enn å trykke på tilbaketaster på skjermen og på tastaturet mange ganger bare for å se om noe skjedde. Til skutt kjarte det seg med 2-3 ganger etter hverandre og til slutt med en gang.Vet ikke om dette hadde noen betydning,ble bare så frustrert at jeg bare trykket i vei

Det fungerer fremdeles ,håper det fortsetter
Og da fungerer det plutselig som det skal igjen. Håper det varer.
pokker.... bare til meg det ikke funker nå da....

blir så IRRITERT!!!!!!
Aasgaard
Dette har ingen verdens ting med virus å gjøre. Tipper som sagt det har med implementeringen av deling via Facebook, Twitter og Google+ på siden å gjøre.


Du er inne på noe der. Microsoft og Google har ennå ikke enes om hvem som skal
løse problemet. Dette problemet er kjent verden over. Om det er akkurat denne
implentering, skal være usagt, men som en "løsning" når det dukker opp er å holde tilbakeknappen nedtrykket til du får opp en liste over de siste besøkte, også velge den man ønsker. nyeste øverst osv.
hadde samme problemer igår,med explorer også,mange som er på serveren samtidig eller,bra nå

Ja! nå funker det igjen
da funker det her og.... ENDELIG....... hehehehehehe....

fantastisk flott knapp det......

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap