Thesaura's fargerike tråd! (side 2)

Hihi, coryene leker i strømmen fra pumpa!

Drar frem kamera nå!
Nå syns jeg du holdt veldig på informasjonen her, du må jo dele hva slags Corydoras du har skaffet deg!
Det er Corydoras Venezuelanus jeg har skaffet meg! Redigerer bilder nå. Veldig vanskelig å få noen bilder av de utrolig aktive coryene, men får i alle fall vist frem Prinsen. (:
Bilder!

[External Image]
Her er prinsen! Har faktisk anntydning til blå øyne! Synes han er nydelig

[External Image]
Svømmer litt rundt da vettu!

[External Image]
Flott rund finne!

[External Image]
Her er favorittstedet til coryene. De er for det meste under røttene når noen går forbi karet. Trives også godt inne i hulen!

[External Image]
En enslig liten cory på tur. Dette er faktisk mini!
Utrolig vakker den hvite Virkelig en prins.
Har sittet å sett på akvariet lenge nå, tror det går bra med dem (: Er fortsatt litt tomt i karet. har lyst på et par hunner til kampfisken, men vurderer om jeg skal ha enda en type fisk her. Har ingen anelse på hvilken.. Kanskje Stjernedanio.
Inaktiv bruker
Veldig flott kampfisk Kunne godt tenkt meg en maken. Synd at hun som skulle selge meg akvariet er så vinglete og ustabil.
Tror heller jeg satser på å fikse 54L
Men de Danio ene er kule.
Der var akvariet på plass og noe flotte bilder også gratulerer med nye fisker...skal titte innom her når det kommer oppdateringer
I dag fant jeg et lite skumrede i karet!
[External Image]


Prinsen kan jo ikke mistrives så fælt om det er godt nok til å lage skumrede!
Jeg ble sittende å se på ham i går før jeg skrudde av lyset. Da så det ut som om han øvde seg på å livets dans, selv om jeg ike har noen hunner i karet enda.
Inaktiv bruker
Hadde du bare hatt en liten dame til han
Han stor trives sikkert.
Håper jo på at de trives I stad var han inne i den ene steinhulen min, han koste seg visst der også. Han står jo nesten aldri stille, han er overalt, høyt og lavt!

Coryene er fortsatt litt sky, men veldig aktive om man han sittet 2 meter unna karet i ca 10 minutter. Da popper de frem og er gjerne alle 11 på frontruten med en gang!
Den hvite kampfisken din er noe av det vakreste jeg har sett, helt utrolig flott er den
Jo tusen takk, tror nok jeg valge riktig, ble veldig glad da jeg så ham, nettop slik jeg ønsket meg

Nå har prinsen laget seg et nytt stort skumrede i ly av en flyteplante. Om han ikke er nede i reptilhulen, så står han oppe og vokter redet. Om noen har sett noen halfmoon hunner i det siste så skrik ut!
Har kun sett slike hunner solgt i par med hanner, men det må da være mulig?
Har sett slikt på nett, men igjen kommer da angsten av å bestille over nett. Vil ikke ha død fisk i posten ):
Da var det tid for en liten oppdatering! Alle fiskene her i huset har det bra, ikkeno sykdom og ingen dødsfall.

I dag har jeg også fått en ny kampfisk på besøk! Badet hos moren min blir nemlig revet ned, og når ingen bor der til å passe på kampfisken så fikk den bo på ferie her hos meg (: Godt jeg har en 40 liter i tillegg til 120 literen!

Merker hvor liten Prinsen egentlig er når jeg fikk se ham i tanken ved siden av denne kampfisken! Nesten dobbelt så stor denne her! Vi har egentlig ikke bestemt noe navn til den da vi aldri ble enige. Jeg stemte for Caspian, mamma ville ha Harley og min søster mente den skulle hete Bob. Har også en venninne som kaller ham for navnløs!

Slenger med et bilde som jeg la ut i kampfisk bildetråden, dette er altså Caspian/Harley;
[External Image]


Har også fått "pestsnegler" i karet, eller som jeg likte bedre; Festsnegler! Har ikke planer om å fjerne dem, men det ser ut som om noen i karet allerede har begynnt med dette. Har funnet et par tomme skall...
Thesaura
Da var det tid for en liten oppdatering! Alle fiskene her i huset har det bra, ikkeno sykdom og ingen dødsfall.

Veldig kjekt med den typen oppdateringer

Thesaura
I dag har jeg også fått en ny kampfisk på besøk! Badet hos moren min blir nemlig revet ned, og når ingen bor der til å passe på kampfisken så fikk den bo på ferie her hos meg (: Godt jeg har en 40 liter i tillegg til 120 literen! ...Vi har egentlig ikke bestemt noe navn til den da vi aldri ble enige. Jeg stemte for Caspian, mamma ville ha Harley og min søster mente den skulle hete Bob.

Han her hadde jeg nok fått godkjent å kjøpe inn av fruen - skikkelig flottings, og hun vil ha en RØD kampfisk neste gang.

Jeg har som oftest minst 2 navn på mine...norsk og engelsk, i tillegg kommer f.eks ungene sine navn og av og til også fruen. F.eks har ene kampfisken ca. 4 navn Chomps/Glefs som er mine, Haimat/Sharkbait som er fruen og Stakkar som er eldsten sitt (han hadde fått flenset av seg finnene når han delte kar med en annen kampfisk på akvariebutikken)
Når du sier det så har jo "Prinsen" fått to navn også. Samme som med dine. White Prince/Den Hvite Prinsen eller bare Prince/Prins/Prinsen!
Flere navn
Hehehe, godt å høre det er flere av oss som er litt vel aktive med navn

Håper du finner en dame til ham etterhvert. Jeg ser etter noen til mine, men det er ikke så enkelt å finne noen (med farger) som fruen vil godkjenne for innkjøp Men jakten fortsetter !
Inaktiv bruker
Heheh, jeg skulle til å si du kan jo kalle han Prince Mild! XD Men nei, han er jo ikke akkurat en sigarett. ;P

For en flott rød kampfisk. Bra du hadde det ekstra karret.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap